تعیین ضرب‌الاجل برای فعال‌سازی کمیته‌های ائتلاف خراسان رضوی

معاونت سازماندهی و شبکه سازی ائتلاف خراسان رضوی گفت:‌ تا هفته اینده باید ترکیب شورای هرکمیته توسط روسای این کمیته ها مشخص و دستور کار و برنامه هرکدام نیز تعیین شود.

سرویس استان‌های شانا - معاونت سازماندهی و شبکه سازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی با مسئولین دکتر محمدعلی جعفری و مسئولین کمیته های اقتصادی ‌فرهنگی اموزش‌ جوانان واجتماعی‌تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا رئیس شورای ائتلاف خراسان رضوی پیرامون اهمیت ونقش کمیته های ۷گانه تخصصی این معاونت در تداوم فعالیت مستمر غیر انتخاباتی ائتلاف گفت؛ هدف از تشکیل این معاونت در ساختار شورای ائتلاف‌ محدود نکردن فعالیت این شورا در انتخابات و موثر واقع شدن در حکمرانی مطلوب شهری و استانی و کشوریست ‌زیرا این کمیته ها باید به اتاقهای اندیشه ورز تخصصی ای برای بررسی و تهیه راه حل برای مشکلات جامعه در حوزه های تخصصی اقتصاد و فرهنگ و اجتماع و و هنر و روستاها تبدیل شوند ومابتوانیم در دیدار با مسئولین استان هر نقدی بر مسائل را با ارائه پیشنهاد متناسب مطرح نماییم  و لازمه این کار انتخاب ترکیب متخصص و باتجربه و انقلابی آشنا با مسائل هرکمیته است . مشکل یابی و تبدیل آن به مسئله و تهیه راه حل برای آن مسایل‌ وظیفه خطیر این کمیته ها و معاونت است .

وی نقش کمیته اجتماعی در سازماندهی شبکه های اقشار را برای انتخابات مهمترین کار در ایجاد سازمان رای شورای ائتلاف و تکیه به مردم دانست و سرعت عمل در این امر را مورد تاکید قرار داد.

آقای دکتر جعفری معاونت سازماندهی و شبکه سازی با اشاره به عقب بودن فعالیت کمیته ها از برنامه بخاطر ایام عزاداری و اربعین حسینی ‌گفت: تا هفته اینده باید ترکیب شورای هرکمیته توسط روسای این کمیته ها مشخص و دستور کار و برنامه هرکدام نیز تعیین شود.

دراین جلسه اقای دکتر خسروی مسئول کمیته اقتصادی گزارشی از جلسات کمیته اقتصادی و ترکیب جامع افراد آن برای بررسی همه جانبه مشکلات اقتصادی استان در حوزه های تجارت معدن‌ آب و انرژی و کسب و کار و....و تهیه ۶۰۰صفحه گزارش همراه با پیشنهاد به دولت و ارتباط مستمر با مسئولین کمیته های استانها به ریاست دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه داد وتاکید کرد در بعضی استانها مسئولین کمیته های اقتصادی ائتلاف معاون اقتصاد استاندار شده اند و استفاده از این ظرفیت درحل مسائل اقصادی استانها موثر بوده است دراین جلسه مقررشد مسئولین بقیه کمیته ها برای پیگیری امور استانی تعیین شوند. 

کد خبر 1639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha