در مجمع عمومی شورای ائتلاف استان تهران چه گذشت؟

مجمع عمومی شورای ائتلاف تهران با حضور مهندس چمران، رضا داوری و نورالدین قدیمی و شرکت مسئولین شورای ائتلافف شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه، مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان  تهران با حضور روسا، دبیران و جمعی از مسئولین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران در سالن اجتماعات فدک شهرستان ری و با حضور و سخنرانی مهندس مهدی چمران، رئیس شورای ائتلاف استان تهران، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و نورالدین قدیمی معاون اموراستان های شورای ائتلاف و نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، معاون امور استان های شانا با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی جریان انقلاب اعلام کرد "از اصلی ترین وظائف نیروهای انقلابی در انتخابات پیش روی، تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای می باشد.

قدیمی در ادامه به موضوع مجمع عمومی شورای ائتلاف استان تهران اشاره نمود و برگزاری انتخابات را اصلی ترین برنامه مجمع و گامی در راستای تکمیل فرم آیند تشکیل شورای ائتلاف استان اعلام کرد.

معاون امور استان های شورای ائتلاف، وحدت نیروهای انقلاب اسلامی را شرط اصلی موفقیت در همه عرصه ها به ویژه انتخابات اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد.

در مجمع عمومی شورای ائتلاف استان تهران چه گذشت؟

در ادامه ی این مراسم مهندس مهدی چمران رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان تهران و  رئیس شورای شهرتهران به بیان خاطراتی از وضعیت کشور در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته و اصلی ترین علت پیروزی انقلاب ایران را وحدت کلمه دانست و اعلام کرد اگر می خواهیم مردم به ما اعتماد بکنند و به عرصه انتخابات وارد شوند اول باید خودمان باهم و باهمه جریانات انقلابی هم دل و هم صدا شویم.

مهندس چمران حفظ وحدت و همدلی در بین جریان انقلابی را بالاترین دستاورد شورای ائتلاف دانست و پاسداری از این سرمایه ملی را لازم و دارای اهمیت شمرد.

در مجمع عمومی شورای ائتلاف استان تهران چه گذشت؟

در ادامه این مراسم، رضا داوری دبیر شورایج مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، به بیان موضوعاتی در رابطه با تفاوت های دولت مستقر و دولت قبلی پرداخت و با ارائه گزارش مبسوط و ارائه آمار رسمی اعلام کرد عملکرد دولت فعلی با دولت تدبیر و امید قابل مقایسه نبوده و اقدامات صورت گرفته در دولت فعلی قابل تقدیر و قابل دفاع است. وی در ادامه گفت: دولت فعلی موفقیت های زیادی در اداره کشور کسب کرده و اگر درمواردی هم نقاط ضعفی داشته باشد، دولتی پرکار بوده و از هیچگونه تلاشی برای حل مشکلات مردم مضایقه ندارد.

داوری همچنین با بیان این نکته که هر چه از ابتدای دولت می گذرد، ارکان دولت با هماهنگی بیشتری با هم عمل می کنند، گفت: البته دولت فعلی تا جلب رضایت مردم فاضله زیادی دارد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایران در ادامه افزود " اصلی ترین وظیفه ی ما در شورای ائتلاف، کسب اعتماد مردم و کشیدن مردم به پای صندوق های رای می باشد. وی افزود" ما نبایستی اجازه دهیم دشمن در نا امید کردن مردم و جلوگیری از حضور مردم پای صندوق های رای موفق شود".

در مجمع عمومی شورای ائتلاف استان تهران چه گذشت؟

در ادامه ی این مراسم، انتخابات اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی انقلاب اسلامی استان تهران در ۳ حوزه ی پیشکسوتان، جوانان و بانوان برگزار شد که منتخبین به ترتیب آرای کسب شده به شرح ذیل اعلام شدند:

حوزه پیشکسوتان:

۱_ مهدی سلیمی                         

۲_محسن اخلاقی

۳_حسین کاشانی پور          

۴_عظیم کمره ای      

۵_ سید کمیل صالحی    

۶_علی اکبر رسولی         

۷_  حجت الاسلام روح الله رضایی      

۸_ رحمان مظاهری

۹_مهدی علیزاده

۱۰_ حجت الاسلام محمد بلباسی

۱۱_محمدرضاجوادی(عضو علی البدل)

۱۲_جعفر اردستانی (عضو علی البدل)                                         

حوزه جوانان:

۱_ علیرضا بهرامی            

۲_محمد اسفندیار           

۳_ناصر ترابی

۴_محمد عرب سرهنگی     

۵_محمدامین سلیمی

۶_علی مشهدی

۷_محمد نریمان

۸_محمدهادی صابری

۹_ حجت الاسلام محمد اصفهانیها (عضو علی البدل)                  

۱۰_مهدی باقری (عضو علی البدل)                  

حوزه بانوان:

۱_ خانم کبری خشرو                   

۲_ خانم مهدیه کریمی

۳_  خانم معصومه شکری      

۴_  خانم طاهری حسومی

۵_سرکار خانم آقایی

۶_ خانم پروانه کیانی          

۷_ خانم معصومه معصومیان                   

۸_ خانم تمنا حشمتی_عضو علی البدل)                                    

۹_  خانم فرزانه آزوین (عضو علی البدل)

کد خبر 1642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد محمدی DE ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    با سلام و احترام احتراما در خصوص اعلام فعالیتهای و سوابق تخصصی و مدیریتی که از طریق پیامک شورای ائتلاف از این جانب درخواست شده لطفا یا شماره تماس برای این جانب ارسال یا با اینجانب تماس حاصل فرمایید.۰۹۲۱۷۶۶۹۵۱۶