تقدیر از فداکاری‌های پرسنل فراجا در حفظ امنیت مردم

برقراری نظم، امنیت، حفاظت از آرامش و آسایش عمومی جامعه مرهون رشادت ها و تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم فراجا است.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را گرامی‌ داشت. متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

بار دیگر هفته فراجا(فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ) فرا رسید تا فرصت مغتنمی برای سپاسگزاری از مجاهدت‌های فی سبیل الله، خاموش، مظلومانه و پر برکت سبزپوشان افتخار آفرین فراهم سازد.

برقراری نظم، امنیت، حفاظت از آرامش و آسایش عمومی جامعه و حفظ ارزش ها ، رسالتی ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است. این مهم مرهون رشادت ها و تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های انتظامی از کیان کشور و مردم عزیزمان حراست می‌نمایند .

نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه و کشور است، این نقش ارزشمند در سالهای اخیر برجستگی بیشتری یافته است که اقدام‌های شجاعانه، جهادی، صبر و استقامت سال گذشته نیروی انتظامی در مقابله با آتش افروزان و اغتشاشگران که با طراحی و مهندسی پیچیده دشمن به صحنه آمده بودند مایه مباهات و سرافرازی این نهاد شد.

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این ایام را خدمت پرسنل فداکار این نهاد به ویژه خانواده محترم شهدای امنیت، جانبازان فداکار و کادر نیروی انتظامی استان مازندران تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون یکایک شما را در همه عرصه‌های خدمت و زندگی، تحت عنایات امام عصر«عجل الله تعالی فرجه الشریف» و رهنمودهای مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» از خداوند بزرگ مسئلت دارد.

کد خبر 1643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha