شبکه‌های استانی کمیته شهری-روستایی شورای ائتلاف تشکیل شد

براساس ساختار تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کمیته شهری و روستایی دارای ۵ کانون تخصصی است.

سرویس اخبار شانا- نشست اعضای کمیته شهری، روستایی و عشایری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب روز دوشنبه ۱۷ مهرماه با حضور سید علی ریاض معاون ساماندهی و شبکه سازی (تشکیلات) شورای ائتلاف برگزار شد.

در ابتدای این نشست ناصر مولایی رئیس کمیته شهری، روستایی و عشایری شورای ائتلاف با معرفی کانون ها و اعضای آن، به اهداف و برنامه های این کمیته و انتظاری که از کانون ها می رود پرداخت.

پس از آن، سید علی ریاض معاون ساماندهی و شبکه سازی شانا ضمن تشکر از حضور اعضا و زحمات آنان، به معرفی شورای ائتلاف و نقش مهم کمیته شهری، روستایی و عشایری و کانون های آن در این ساختار اشاره و توضیحاتی جامع از  اهداف، بیانیه ماموریت و لزوم توجه به برنامه ریزی و برنامه محوری ارائه دادند.

در ادامه اعضای کمیته شهری، روستایی و عشایری و روسای کانون های این کمیته ضمن معرفی ظرفیت و توانمندی خود، به دغدغه و انتظاراتی که جامعه ولایی از شورای ائتلاف دارد اشاره و توجه به تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف را برای پویایی تشکیلات ضروری دانستند.

 براساس ساختار تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کمیته شهری و روستایی دارای ۵ کانون تخصصی امور شهری و شوراها، ایلات و عشایر، امور روستایی و دهیاری ها، امور مناطق و محلات و در نهایت محلات حاشیه نشین و کم برخوردار است که تشکیلات متناظر برای هر کانون در استان‌ها نیز شکل گرفته است.

کد خبر 1652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha