جزئیات نشست معاون بانوان شورای ائتلاف با بانوان عضو احزاب سیاسی

قاسمپور در این جلسه با تاکید بر ضرورت رویکرد تخصصی به مسائل زنان و خانواده افزود: شناخت مسائل اولویت دار زنان و خانواده و سیاستگذاری در این زمینه، مورد توجه شورای ائتلاف است.

سرویس اخبار شانا - نشست معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با نمایندگان بانوان احزاب در روز شنبه ۲۲ مهرماه  برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با حضور قاسم‌پور معاون بانوان و روح‌الامین معاون احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزارشد، نتایج اولیه پژوهش مسائل زنان که در معاونت بانوان دنبال شده است ارائه و نمایندگان احزاب نظرات خود را پیرامون مهمترین مسائل زنان در کشور طرح کردند که از جمله آنها می‌توان به مسائل  هویتی دختران جوان، مسائل معیشتی زنان سرپرست خانوار  و... اشاره کرد.

 قاسمپور در ادامه با تاکید بر ضرورت رویکرد تخصصی به مسائل زنان و خانواده افزود، شناخت مسائل اولویت دار زنان  و خانواده و سیاستگذاری در این زمینه که به تعبیر رهبر معظم انقلاب از مسائل درجه یک کشور است، مورد توجه شورای ائتلاف است.

در پایان این نشست آقای دکتر روح‌الامین نکاتی را پیرامون آرایش سیاسی انتخابات مطرح و بر ضرورت حضور گسترده و فعالانه بانوان در تهران و شهرستان‌ها در جهت افزایش مشارکت تاکید کرد.

کد خبر 1684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha