بیانیه شورای ائتلاف آذربایجان غربی در حمایت از مقاومت فلسطین

مقاومت ستودنی ملت فلسطین درمقابل هتک حرمت­‌های مکرر مسجدالاقصی و تعرض روزانه اسرائیل درماه‌­های اخیر نویدبخش نسل جوانانی است که فلسطین را به بیشه شیران تبدیل نموده است.

سرویس استان‌های شانا - در   بیــانیــه جبهه‌ی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی در حمایت از عملیات طوفان الأقصی مبارزان فلسطین آمده است:

امام خامنه‌ای مدظله‌العالی: ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند.

بیش ازهفت دهه از اشغالگری صهیونیست­‌ها می­‌گذرد و محافل حقوق بشری غرب،کماکان دربرابر جنایات آنان سکوت درپیش گرفته‌اند. آنچه موجب تداوم اینگونه اقدامات ظالمانه شده است،ابتدا حمایت کامل آمریکا از جنایات این رژیم سپس سازش‌کاری کشورهای عرب منطقه و خیانت آن‌ها به آرمان فلسطین و نهایتا سکوت کشورهای دیگر است.

عملیات ترکیبی و غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

این عملیات ضمن نفی اقدام بیهوده عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثابت کرد که اگر کشورهای عربی و اسلامی به جای تلاش برای برقراری ارتباط با اسرائیل به حمایت از فلسطینی های مظلوم بپردازند، تشکیل دولت فلسطینی و آزادی قدس شریف امکانپذیر خواهد شد.

مقاومت ستودنی ملت فلسطین درمقابل هتک حرمت­‌های مکرر مسجدالاقصی و تعرض روزانه اسرائیل درماه‌­های اخیر نویدبخش نسل جوانانی است که فلسطین را به بیشه شیران تبدیل نموده و باحرکت به سوی انتفاضه‌ای دیگر،عرصه را برصهیونیست­‌ها تنگ نموده­ و ضربات مرگباری را برتوان نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی،تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن وارد ساختند.پیروزی فلسطینی‌­ها و شکست مفتضحانه طرح‌های سازش‌کارانه از سوی دیگر،موجب شده مردم فلسطین یک بار دیگر انتفاضه خود را شروع کنند،ولی این‌­بار معادلات جهانی ونظم نوین درعرصه بین‌المللی براساس سنت و وعده الهی درقرآن کریم،بامظلومان وستمدیدگان خواهدبود و مبارزه برای رسیدن به پیروزی تامحو ونابودی کامل دشمن ادامه خواهد داشت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان  آذربایجان غربی ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب و عرض تبریک پیروزی غرور آفرین به همه ملت­‌های عدالت­‌ جو و حقیقت­‌خواه به ویژه رزمندگان جهادگر مقاومت،با لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که مسئله فلسطین را مهم­ترین مسئله روز جهان اسلام خوانده و فرمودند حرکت نزولی و رو به زوال رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت، بر حمایت از ملت قهرمان فلسطین و دفاع جانانه جوانان انقلابی در عملیات طوفان الأقصی،پای فشرده و بر لزوم حذف غده سرطانی اسرائیل و رژیم آپارتاید تل‌آویو از معادلات فلسطین و منطقه تاکید می‌ورزد.

تحرّکوا باسم الله إلی الأمام و اعلموا أنّه

 «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه».

کد خبر 1689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha