بیانیه شورای ائتلاف آذربایجان شرقی بمناسبت یوم الله سیزده آبان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی بمناسب فرارسیدن یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر نمود.

سرویس استان‌های شانا - در بیانیه شورای ائتلاف آذربایجان شرقی به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ عَلی‌ اَلّا تَعدِلوا اِعدِلوا

مبارزه با طاغوت و ظلم و جبر ، از مهم ترین وظایفی است که پرودگار متعال از ابتدای خلقت بر بشریت محول کرده است ، میتوان گفت ظلم ستیزی فصل مشترک تمامی ادیان الهی و ابراهیمی است ، از ابراهیم خلیل الله تا محمد رسول الله همه انبیای الهی ،با فرعون زمانه خود به صورت های مختلف سر ستیز داشته اند ، و در حال حاضر به لطف بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رض) که میراث دار اسلام ناب محمدی بودند امروز پرچم مقابله با استکبار به دستان نسل جوان این مملکت سپرده شده ، و بحمدالله این نسل جوان تحت هدایت و رهبری امام خامنه ای  همچون جوانان دفاع مقدس ، ایران را از این پیج تاریخی با سربلندی  عبور خواهند داد.

انقلاب اسلامی در طی این چهار دهه باعث شده تا جوانان نخبه و انقلابی ، در کنار پیشرفت و شکوفایی در زمینه های علمی همواره به مبارزه همه جانبه با طاغوت زمان. تاکید داشته باشند.

شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی با گرامی داشت یوم سیزده آبان، به عنوان بازوی محکم این نظام اسلامی , همواره درتلاش برای حضور حداکثری جوانان در صحنه های مختلف جامعه و همچنین جریان سازی علیه دشمنان قسم خورده بوده است، آرزومندست انشالله به همت جوانان انقلابی و با تدابیر مقام عظمای ولایت ، لانه های جاسوسی در سراسر منطقه ویران و نابود خواهند شد.

در همین راستا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی از تمام آحاد ملت ایران بالاخص جوانان و نوجوانان عزیز در این برهه حساس صف بندی جبهه حق علیه باطل در سراسر جهان دعوت بعمل می آورد تا در راهپیمایی پرشکوه یوم الله سیزده آبان حضور بهم رسانند.

کد خبر 1757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha