بیانیه شورای ائتلاف هرمزگان به مناسبت ۱۳ آبان

در این بیانیه آمده است: بدون شک کسانی که در برابر ظلم ظالمین و رنج مظلومینِ عصر خود بی تفاوت هستند با تراز انسان مورد نظر قران کریم و سیره نبوت و امامت فرسنگ ها فاصله دارند.

سرویس استان‌های شانا - بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ۱۳ آبان صادر شد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محمدرسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم...( قرآن کریم)

قال علی علیه السلام :

کونوا لظالم خصماً و للمظلوم عوناً

آموزه های وحیانی و معارف نورانی عترت طاهرین که بعنوان نمونه  در صدر کلام آورده شد،  گویای این است که اسلام عزیز به دنبال تربیت مومنینی است که واجد دو خصلت جاودان و اساسی باشند.یکی داشتن روحیه و عمل استکبار ستیزی ودیگری رافت و  حمایت از مظلوم در قول و فعل.کمال و رشدی که در مکتب پویا و ابدی اسلام ناب مورد انتظاراست با داشتن و پرورش این دوخصلت تحقق می یابد.

بدون شک کسانی که در برابر ظلم ظالمین و رنج مظلومینِ عصر خود بی تفاوت هستند با تراز انسان مورد نظر قران کریم و سیره نبوت و امامت فرسنگ ها فاصله دارند اگرنگوییم با سکوت خود در سِلک دشمنان دین قرار میگیرند.

در عصر ما آیا ظالم تر و جنایتکار تر از حاکمان ایالات متحده امریکا ، رژیم اشغال گر قدس ، و ارویائیان بی آبرو که در سراسر دنیا به ویژه در ممالک اسلامی و خاصه فلسطین و غزه ی مقاوم و مظلوم حقیقی، بی سابقه ترین جنایت ها را مرتکب میشوند وجود دارد؟!!.

کدام انسان آزاده نه حتی مسلمان .می تواند دربرابر این حجم از قساوت و خون آشامی سکوت کند و فریاد برنیاورد.ای جهان، ای علما ای سیاسیون ای آزاد مردان و زنان ..ای دولت های اسلامی ای کشورهای عالم ای سازمان ها و نهاد های رنگارنگ حامی حقوق انسان به داد مظلومان به ویژه مظلومان فلسطین برسید.

شورای ایتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هرمزگان  با قلبی مالامال از اندوه نسبت به محنت مظلومان عالم و ضمیری امیدوار به پیروزی حتمی آنان.ضمن محکوم کردن تمام سیاست ها و عملکردهای فاجعه بار  استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای پلید.از آحاد جامعه ی انقلابی کشور و استان دعوت میکند در راهپیمایی روز ۱۳ آبان با شور و شعور انقلابی شرکت و بغض و کینه ی خود رانسبت به ظالمین عصر خویش و حمایت شرعی و انسانی خود از مظلومان به ویژه فلسطینان پر استقامت به منصه ی ظهور رسانند.بدانیم این حضور عبادتی کم‌ نظیر ،  پر اجر و در پرونده ی اخروی هرکدام از ما ثبت و درج خواهد شد. ان شاالله

کد خبر 1761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha