دعوت از اقشار مختلف برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه

آمریکایی های جنایت پیشه با سرازیر کردن خیل عظیمی از سلاح های مخرب و مدرن خود، بیش از چهل روز است که منازل و بیمارستانها و اردوگاههای فلسطینی را با ناجوانمردانه ترین شیوه قتل عام می کنند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در دعوت به راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه‌ای منتشر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

 پیامبراعظم(صلی الله علیه وآله): «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسی که صدای انسانی را بشنود که فریاد می زند: ای مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، کسی که این فریاد را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست).(اصول، ج۲،ص۱۶۴)

امام خامنه ای مدظله العالی:

«میدان، میدان غزه و اسرائیل نیست بلکه میدان حق و باطل است.» ۱٠ آبان۱۴٠۲

غزه و فلسطین امروز صحنه ی رویارویی حق و باطل  است، یک طرف دنیای باطل و ظلم و جنایت به کمک ناتو و تمام قدرتهای غربی که با تمام توان تسلیحاتی و تبلیغاتی و نظامی خود به حمایت از خبیث ترین دشمنان بشریت یعنی غاصبات سرزمین فلسطین برخواسته اند و طرف دیگر مردمی محاصره شدهاست که به دلیل خیانت و بزدلی سران خودفروخته کشورهای به اصطلاح اسلامی اعم از وهابیون حاکم بر  عربستان و امارات و فراماسونر های حاکم بر ترکیه تا #حکام_خائن اردن و مصر،نه تنها تنهامانده اند،بلکه با روابط اقتصادی و سیاسی خود با رژیم کودک کش صهیونیستی آتش بر زخم های غزه می ریزند .

آمریکایی های جنایت پیشه با سرازیر کردن خیل عظیمی از سلاح های مخرب و مدرن خود، بیش از چهل روز است که منازل و بیمارستانها و اردوگاههای فلسطینی را با ناجوانمردانه ترین شیوه قتل عام می کنند.

اما امپراطوری رسانه ای که یکسال قبل با شعار #زن_زندگی_آزادی مملکت ما را به آشوب کشاندند و عمله های مزدور و بی سواد داخلی آنها که به بهانه ی مرگ مشکوک #مهسا_امینی و #نیکا_شاکرمی ها، به مملکت خودشان آسیب ها رساندند، امروز در برابر قتل عام زنان و کودکان بی گناه غزه خفه خون گرفته اند و با سکوت خود بار دیگر ثابت نمودند در آشوبهای اخیر غلامان حلقه به گوش صهیونیسم جهانی هستند.

ما اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه،با حضور در راهپیمایی حمایت از غزه، بار دیگر با مشت های گره کرده خود فریاد بر می آوریم:

#مرگ_بر_آمریکا

#مرگ_بر_اسرائیل

#مرگ_بر_انگلیس

#مرگ_بر_حکام_خائن

والسّلام علی عبادالله الصّالحین

کد خبر 1819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha