رئیس شورای ائتلاف خوزستان به جهت رعایت عدالت انتخاباتی استعفا کرد

سودانی رئیس شورای ائتلاف استان خوزستان که در انتخابات مجلس دوازدهم کاندیدا شده است، از سمت خود در شورای ائتلاف استان استعفا کرد.

سرویس استان‌های شانا - دکتر ناصر سودانی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خوزستان با صدور پیامی در جهت رعایت عدالت در انتخابات و عمل به بخشنامه تشکیلاتی شورای ائتلاف از سمت خود در مجموعه ائتلاف نیروهای انقلاب استان خوزستان استعفا کرد.

متن استعفای ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رب ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

باعرض سلام و ادب و احترام

همسنگران عزیز هیأت موسس و اعضای شورای مرکزی و سایر اعضای کمیته ها و کارگروه ها و هواداران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان و کلیه شهرستانهای استان برادران عزیز و خواهران ارجمند؛

به منظور رعایت عدالت در انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و برای جلوگیری از هرگونه شبهه و شائبه وابهام و ایهام، اینجانب از مشهدمقدس (برای شرکت در همایش هم اندیشی بین‌المللی فعالان فرهنگی اربعین حسینی در جوار بارگاه ملکوتی آقا امام رضا علیه الاف التحیه والثناء به دعاگویی جمیع سروران مشغولم ) استعفای خود را از مسئولیت و ریاست شانای استان  خوزستان اعلام می دارم.

امیدوارم ضعف ها و کاستی های بنده را به بزرگواریتان ببخشایید. اگر هم موفقیتی بوده جز با همراهی و همدلی و هم افزایی یکایک شما بزرگواران و نیت صادق و دعای خیرتان محقق نشده است.

ان شاءالله با انتخاب شخصیتی لایق و شایسته که درجمع یاران بوفور دیده میشوند فعالیت را باقدرت و عزت بیشتر ادامه خواهیم داد.

به سهم خود در جهت اعتلای این تشکیلات ولایی ازهیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و در کنارتان و بیاری مسئول جدید خواهم بود، ان شاءالله.

تشکر ویژه خودرا دریک اطلاعیه دیگر تقدیم خواهم کرد.

باارادت و آرزوی سعادت - ناصر سودانی

کد خبر 1820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یادگارشیرمردی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    حیف شدوجیه المله بودنش جبران نخواهدشدسالم وموفق