بررسی فرآیند بررسی سوابق کاندیداها در کارگروه انتخابات ائتلاف خراسان رضوی

در این جلسه ،فرایند بررسی نامزدها از فراخوان تا تطبیق شاخصها با افراد مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد طرح مورد بحث با توجه به نظرات اعضا تکمیل شود.

سرویس استان‌های شانا - پنجمین جلسه کارگروه انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی تشکیل شد.

در این جلسه،آقای ترقی رئیس شورای ائتلاف با اشاره به تحلیل های اعضا از شرایط پیش رو،  بر داشتن  یک تحلیل مشترک و منطقی نسبت به روند شورای ائتلاف و چالشهای قبلی و فرارو از برنامه مصاحبه مطبوعاتی ای که بزودی انجام میشود خبر داد.

دراین جلسه وظایف اعضا در فرآیند مصوب بگونه ای مورد تاکید قرار گرفت که شهرستانها و احزاب وجوانان و اقشاراجتماعی وزنان و دانشگاهیان و روحانیت در کارگروه نماینده داشته باشند.

در این جلسه ،فرایند بررسی نامزدها از فراخوان تا تطبیق شاخصها با افراد مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد طرح مورد بحث با توجه به نظرات اعضا تکمیل شود.

در این جلسه، تسریع در راه اندازی سایت فراخوان نامزدها، تشکیل گروه نهضت سخنرانی برای تقویت مشارکت مردم ، تسریع در اخذ نامزدهای پیشنهادی احزاب و تسریع در شکل گیری کانونهای اقشار در معاونت سازماندهی از تصمیمات دیگر این جلسه بود.

کد خبر 1823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا رضائی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    درود و عرض ادب به نظر بنده با توجه به بیانات حضرت امام(ره) وقتی خدمت به مردم باشند این جناح و آن جناح نداریم مگر اینکه دنبال منافع شخصی و حزبی باشیم.به هر حال در خدمتم.
  • عزیز تیموری IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    با سلام و عرض ادب و احترام و آرزوی توفیق و موفقیت برای تمامی رهروان راه حق و حقیقت، بنده عزیز تیموری هستم کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان ورزقان و خاروانا با ۳۶ سال تدریس در دبیرستانهای تبریز و ورزقان و با ۴۰ سال فعالیت انتخاباتی در تمامی انتخابات ها اعم از ریاست محترم جمهوری و مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر در خدمت دوستان ولایی و اصولگرای کشور عزیزمان بوده و هستم و در صورت صلاحدید عزیزان افتخار میکنم در کنار دوستان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باشم. با تشکر از لطف و محبت تمامی بزرگواران گرامی
  • کاظم منصوری IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    باسلام واحترام...ای کاش از این جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی هم در استان خوزستان برگزار می شد