کد خبر 1839
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
تبریک هفته بسیج توسط شورای ائتلاف قزوین

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قزوین هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص و انقلابی به ویژه مردم ولایت مدار و انقلابی استان قزوین تبریک و تهنیت عرض می نماید.

سرویس استان‌های شانا - جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه ای هفته مبارک بسیج و پنجم آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به بسیجیان سلحشور تبریک گفت. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی: بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله‌العالی) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص و انقلابی به ویژه مردم ولایت مدار و انقلابی استان قزوین تبریک و تهنیت عرض می نماید و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق روز افزون مسئلت می نماید.

کد خبر 1839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha