بیانیه شورای ائتلاف البرز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)

هنوز تلاش‌های مجدانه و نقش بانوان ایران اسلامی در مبارزات قبل از انقلاب و از خود گذشتگی هایشان در ۸ سال دفاع مقدس در فراق برادران پدران و همسران،بر تارک تاریخ تمدن ایران اسلامی می‌درخشد.

سرویس استان‌های شانا - بیانیه معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها منتشر شد. متن بیانیه بدین شرح است:

 بسمه تعالی

 پنجم جمادی الاول روز میلاد موفور السرور حضرت زینب کبری سلام الله علیها پیام رسان روز عاشورا و یادآور مجاهدت شجاعانه بانویی از تبار نور است. حضرت زینب سلام الله در پرتو تربیت توحیدی و عارفانه حماسه‌ای در ظرف زمان روز عاشورا و در افق تاریخ در مقابله با طاغوت رقم زد.

پیام این مجاهدت از سال‌ ۶۳ هجری همچنان چون خونی در رگ های زنان آزادی‌خواه جاریست .

هنوز تلاش‌های مجدانه و نقش بانوان ایران اسلامی در مبارزات قبل از انقلاب و از خود گذشتگی هایشان در ۸ سال دفاع مقدس در فراق برادران پدران و همسران،بر تارک تاریخ تمدن ایران اسلامی می‌درخشد.

همچنان صدای رسای عدالت خواهی و حق طلبی عقیله بنی هاشم از اعماق تاریخ به گوش می‌رسد و پژواک این مطالبه‌ی طاغوت افکن در مرزهای فلسطین ، کاخ ظلم چندین ساله یهود و صهیونیسم جهانی را به تلاطم درآورده و خواب اربابان ظلم و ستم را آشفته نموده است.

جهان این روزها شاهد تصاویری حیرت انگیز است ، از یک سو جنایاتی ناگوار و جانسوز از کشتارهای بی‌رحمانه رژیم غاصب اسرائیل را به نظاره نشسته و از سوی دیگر میدانداری زنان مجاهد که با نیروی ایمان و توکل بر خداوند همسران و فرزندان خود را برای دفاع از حق و حقیقت تربیت و روانه‌ی میدان نموده و همچون پروانه بر گرد بالین مجروحین این جنایات گشته و پرستار ایمان و ابدانشانند .

 این روزها مردم جهان شاهد شکوه از خود گذشتگی و ایثار و ظلم ستیزی زنان مسلمانی هستند که با صبر در مقابل بلایای کربلای غزه و عزتمندی در مقابل یزیدیان زمان ، ندای هل من معین منجی عالم بشریت را به گوش جهانیان رسانده‌اند .

معاونت بانوان شورای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز این روز پرشکوه را بر تمام زنان آزاده و آزادی‌خواه تبریک عرض می‌نماید.

 امید است با ظهور حضرت صاحب الزمان سایه شوم ظلم و بیداد و نابرابری از بلاد مسلمانان عالم رخت بربندد. ان شاءالله

کد خبر 1856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha