نشست تبیین تحولات فلسطین توسط شورای ائتلاف شوش برگزار شد

نشست بصیرتی باعنوان تحولات فلسطین و خاورمیانه با حضور چشمگیر مردم و فعالان سیاسی، اجتماعی در مسجدالزهرا (س) برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - با همت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان شوش نشست بصیرتی باعنوان تحولات فلسطین و خاور میانه شامگاه جمعه سوم آذرماه۱۴۰۲ برگزار شد.

این نشست که با حضور چشمگیر مردم و فعالان سیاسی، اجتماعی در مسجدالزهرا.س. منعقد شد، سخنران مراسم جناب آقای لارتـی پژوهشگر و استاد امور سیاسی، اجتماعی، در ابتدا با تبریک هفته بسیج بیان کرد که ما در کشور به تعداد میلیونی بسیجی داریم ولی متاسفانه مدیر و مسئول بسیجی به اندازه کافی نداریم که برای رفع مشکلات باید مدیر بسیجی تربیت کرد.

ایشان سپس تاریخچه تشکیل رژیم اشغالگر اسراییل را تشریح و علت مبارزه تاریخی ایران و جمهوری اسلامی با توسعه طلبی و دشمنی آن رژیم وکمک به گروههای مقاومت را ریشه در تاریخ هزاران سال پیش دانست و بر اهمیت جلوگیری از توسعه طلبی آن تاکید کرد.

این محقق و پژوهشگر سیاسی، سپس حمله طوفان الاقصی اخیر جبهه مقاومت و نتایج آن را و اینکه اگر امریکا و غرب به کمک رژیم اشغالگـر نمی آمدند، آن رژیم حتما دچارمشکل در موجودیت می شد را ناشی از بلوغ مقاومت در امر تصمیم گیری و عمل برشمرد که باعث شد الان خود غربیها هم علنی می گویند که رژیم اسراییل با سلاح نمی تواند پایدار بماند و حتما باید حقوق قانونی فلسطینیها که شامل آزادی بیت المقدس از سلطه صهیونیستها هم هست، داده شود و گرنه نوبت بعدی توان دفع حملات مقاومت را نخواهد داشت.

درپایان به سئوالات حاضرین پاسخ داده شد.

نشست تبیین تحولات فلسطین توسط شورای ائتلاف خوزستان برگزار شد

کد خبر 1862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی‌اصغرمهرابی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    کاندیدای مذهبی کرمانم آیا میشود آقای حدادعادل را در یک جلسه ملاقات نمایم.انشاالله.