افتتاحیه همایش دستاوردهای مجلس انقلابی با حضور قالیباف و حدادعادل

نشست آشنایی با اقدامات مجلس یازدهم و تبیین عملکرد مجلس انقلابی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور ۴۰۰ تن از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی استان‌های کشور در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، نشست آشنایی با اقدامات مجلس یازدهم و تبیین عملکرد مجلس انقلابی صبح چهارشنبه هشتم آذر ماه توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور ۴۰۰ نفر از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی استان های کشور در تهران برگزار می شود.

افتتاحیه این نشست با سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف خواهد بود و شرکت کنندگان در این همایش دو روزه با مهمترین اقدامات و مصوبات مجلس شورای اسلامی آشنا شده و بیش از ۲۰ نماینده مجلس به ارائه بحث و توضیح عملکرد مجلس انقلابی خواهند پرداخت.

از مهم ترین مباحث ارائه شده در این دوره عملکرد تقنینی مجلس در حوزه اقنصادی، حوزه صنعت و کشاورزی و حوزه قضایی و سیاست خارجی خواهد بود و محتواهایی نظیر مسائل مربوط به شفافیت، قوانین عفاف و حجاب، قوانین مالیاتی و برنامه هفتم، قوانین اصلاح ساختار نظام بانکی، قوانین تسهیل صدور مجوز های کسب و کار، قانون اقدام راهبردی، قانون جوانی جمعیت و قانون افزایش تولید مسکن در این دوره ارائه خواهد شد.

کد خبر 1865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا اشترزاده IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام علیکم چندی پیش پیامکی از طریق تلفن به اینجانب جهت بارگذاری سوابق ارسال گردید. در این راستا بنده سوابق خود را بارگذاری کردم. تا بحال نتیجه ای حاصل نشده. می خواستم جویای نتیجه شوم. ضمنا رئیس دفتر در استان یزد چه کسی می باشند