بررسی وضعیت دانشگاه فرهنگیان توسط  کمیته علمی شورای ائتلاف خوزستان

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان خوزستان گفت: همه ما برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم دست به دست هم داده تا در همه حوزه های دانشجویی و فرهنگی، همکاری و همیاری کنیم.

سرویس استان‌های شانا - در جلسه ای که با حضور دکتر شریف زاده مسئول کمیته علمی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان و اعضای این کمیته با رئیس دانشگاه فرهنگیان این استان تشکیل شد ، مشکلات حوزه دانشگاه فرهنگیان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

دکتر شریف زاده در خصوص این نشست گفت: دانشگاه فرهنگیان خوزستان نیاز به کمک دارد که مسئولین و همچنین نیروهای انقلابی باید برای رفع مشکلات آن همکاری کنند .

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان خوزستان افزود: همه ما برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم دست به دست هم داده تا در همه حوزه های دانشجویی و فرهنگی که مشکلاتی وجود دارد، همکاری و همیاری کنیم .

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در انتهای سخنان خود بیان داشت:  آنچه که در جلسه اعضای معاونت علمی شورای ائتلاف با دکتر صالحی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مطرح شد، بحث و تبادل نظر در موضوعات مختلف دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان از جمله وضعیت خوابگاه دانشجویان ، وضعیت تغذیه آنان ، وضعیت دانشجویان  هم استانی در استان های دیگر ،بکارگیری نیروهای انقلابی ، آمار دانشجویان به تفکیک دختر و پسر ، تعداد شهرهای دارای دانشگاه فرهنگیان و ... بود و امیدواریم با برنامه ریزی و مدیریتی که آقای دکتر صالحی رئیس دانشگاه دارند ، تحول بنیادی در حوزه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خوزستان انشاءالله بوجود آید .

بررسی وضعیت دانشگاه فرهنگیان توسط  کمیته علمی شورای ائتلاف خوزستان

کد خبر 1869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha