ارائه گزارش نشست‌های وبیناری در جلسه شورای ائتلاف خراسان رضوی

در این جلسه پس از تحلیل مسائل سیاسی، گزارشی از دو جلسه وبینار سراسری در مورد معاونت سازماندهی و شبکه سازی و کارگروه انتخابات و بانوان، ارائه و مطالبات مورد تاکید قرار گرفت.

سرویس استان‌های شانا - پنجمین جلسه هیات اجرایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان بعدازظهر پنجشنبه دوم آذرماه با حضور حمیدرضا ترقی رئیس شورای ائتلاف تشکیل و در ابتدای جلسه شرایط سیاسی کشور و منطقه توسط رئیس شورا تشریح و علل پذیرش آتش بس توسط اسرائیل تبیین گردید و سپس آرایش سیاسی انتخابات پیش رو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ترقی بیان کرد: جریانی که به دنبال تشکیل مجلس متعارض با دولت است، انسجام ملی مورد نیاز کشور را دچار چالش خواهد کرد.

وی تغییر رویکرد اصلاح‌طلبان تندرو به گذار طلبی را اشتباه استراتژیک این قشر دانست و افزود: اصلاح‌طلبان حالا که امیدی به رای آوردن و اقبال مردم به خودشان ندارند، سعی در بی‌خاصیت جلوه دادن مجلس و تکیه به جنبش‌های اجتماعی و مدنی برای پیگیری اهدافشان دارند.

در این جلسه پس از تحلیل مسائل سیاسی، گزارشی از دو جلسه وبینار سراسری در مورد معاونت سازماندهی و شبکه سازی و کارگروه انتخابات و بانوان، ارائه و مطالبات مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد توصیه‌های تشکیلاتی مرکز عملیاتی شود.

در این جلسه تاکید مرکز در خصوص ضرورت استعفای افرادی که در مسئولیت‌های اجرایی ائتلاف هستند و قصد نامزدی در استان را دارند، مطرح شد و سپس گزارش اقدامات کمیته آموزشی و پژوهشی، کمیته شهرستان‌ها، استماع و نتایج اردوی آموزشی مورد دقت قرار گرفت.

در این جلسه همچنین بر تسریع تشکیل دیدار جوانان با مدیران استان تاکید و آمادگی شورای اجرایی برای برگزاری مجمع استان و انتخابات نمایندگان شهرستان‌ها در شورای استان در ۱۶ آذر مورد توافق قرار گرفت.

همچنین مقررشد اقشار ذیل هر کمیته تعریف شده و مسئولین کانون‌های قشری توسط مسئولین کمیته‌ها تا جلسه آینده پیشنهاد شوند.

در پایان معاون آموزش نیروی انسانی و معاون پشتیبانی، دبیر اجرایی و مسئول کمیته اقتصادی احکام خود را دریافت نمودند.

کد خبر 1871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha