کد خبر 1897
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
در مجمع عمومی شورای ائتلاف مراغه چه گذشت؟

مجمع عمومی و انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مراغه با حضور مردم انقلابی مراغه برگزار گردید.

سرویس استان‌های شانا - با حضور جمعی از انقلابیون و اقشار مردم انتخابات مجمع عمومی شورای ائتلاف مراغه برگزار شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی شامگاه‌روز پنجشنبه در جمع قشری از انقلابیون با بیان اینکه طلب‌کاری از انقلاب ،تبدیل به آفتی در سطح کشور شده است گفت: طلب کاری از انقلاب باعث شده ما با سه رویکرد روبرو شویم.

دکترعدالتی افزود : در انتخابات پیش رو ما با سه شاکله برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روبرو هستیم که شامل  جریان های واپسگرایانه ،خالص سازی و بن‌بست‌نمایی‌سیاسی میباشد.

وی ادامه داد: این سه جریان با همکاری هم  انتخابات پیش رو را سخت و خطر ساز خواهند کرد.

وی بیان کرد : متاسفانه یکی از آفت هایی که در استان آذربایجان‌شرقی و سایر استان های دیگر مواجه شده ایم، برخی نمایندگان مجلس نگاه های ستاد محور داشته اند که در این دوره سعی خواهیم کرد نمایندگان ملی و منطقه ای محور را به مجلس تحویل دهیم.

وی با تاکید برایجاد فضای پرشور انتخاباتی گفت: نیاز امروز کشور اهمیت شور انتخاباتی و انتخاب اصلح است.

در بخش دیگر مراسم دکتر سیدجواد مرتضوی، معاون امور شهرستانهای شورای ائتلاف استان با ارائه چارت جدید شورای ائتلاف ابلاغی از طرف تهران به توضیح در مورد نحوه عملکرد اعضا ذیل این چارت پرداخت.

وی همچنین افزود: یکی از اهداف اصلی شورای ائتلاف ایجاد وحدت در بین سایر احزاب و گروه های سیاسی و قرار گرفتن تمامی سلایق ذیل شورای ائتلاف است که انشاالله با تلاش تمامی نیروهای انقلاب به این هدف نائل میشویم.

در انتخابات شورای ائتلاف  شهرستان مراغه که با حضور دبیر و معاون امور شهرستان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، آقایان مرتضی عبدلی،مصطفی پرموز،یحیی غلامی،حجت ریحانی،حسین سرور،قدرت صفرزاده،جعفر قهرمان،بیاض محرم زاده،عادل رازقی فام بعنوان شورای مرکزی و میراحمد موسوی، غلامحسین شریفی و مسعود فرجام نیز بعنوان اعضای علی البدل توسط اعضای مجمع عمومی انتخاب شدند.

کد خبر 1897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha