مجمع عمومی شورای ائتلاف خوزستان برگزار می‌شود

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خوزستان گفت: مجمع عمومی شورای ائتلاف بزودی تشکیل می‌شود.

سرویس استان‌های شانا - در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان که در محل دفتر این شورا تشکیل شد غلامحسین بهمئی مسئول این دفتر سخنان خود را با تشریح جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین شروع کرد و اظهار داشت: رژیم غاصب اسرائیل اقدامات جنایتکارانه را در فلسطین انجام می دهد و مردم مسلمان غزه زیر باران حملات موشکی و توپخانه ، شبانه روز  سختی را پشت سر می‌گذارد که امیدواریم جبهه مقاومت هر چه زودتر به پیروزی نهایی برسند.

این فعال و هادی سیاسی کشور با اظهار ترغیب مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری یاد آور شد: آنچه که در این راستا مهم است مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی است که همه ملزم به رعایت آن هستیم و علی رغم مشکلات موجود و برخی کم کاری ها ، همه وظیفه داریم با ترغیب مردم به شرکت در انتخابات ، مجلسی قوی و مطالبه گری را داشته باشیم .

 حسن حائری دبیر شورای ائتلاف استان نیز طی سخنانی اظهار داشت : با تمهیداتی که صورت گرفته مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در روز پنجشنبه مورخ ۱۶ آذر ماه با حضور دکتر روح الامینی معاون شهرستان های کشور شورای ائتلاف خوزستان برگزار می گردد.

وی با تبریک هفته بسیج از حضور هیأت مؤسسین ، مسئولین احزاب شورای ائتلاف و اعضای حقیقی و معاونت های این شورا تشکر و قدردانی کرد و گفت : به نیابت و نمایندگی عزیزان حاضر در جلسه از زحمات بی‌شائبه جناب آقای دکتر سودانی که بیش از دو سال و نیم ریاست این شورا را بعهده داشتند صمیمانه تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت کرده و از خداوند می خواهیم آنچه که رضای خداست اتفاق بیافتد و همه ما راضی به رضای خدا هستیم .

دبیر شورای ائتلاف خوزستان در ادامه سخنان خود یادآور شد : در اولین جلسه پس از برگزاری مجمع با همدلی ، شخصی را بعنوان ریاست شورای ائتلاف استان انتخاب کنیم تا فعالیت ها استمرار یابد .

پیش از سخنان دبیر شورای ائتلاف ، دکتر سودانی ریاست سابق این شورا طی سخنانی اظهار نمود : شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را خدمت شما خواهران گرامی و برادران عزیز تسلیت می گویم .

وی در ادامه سخنان خود ضمن برشمردن اوصاف و حسنات دخت پیامبر اکرم «ص» یادآور شد : بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات ، «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی» باید معیار فعالیت های شورای ائتلاف باشد .

این نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود گفت : بر اساس مصوبه شورای محترم ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور بعلت کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی از مسئولیت خود استعفاء دادم اما بر حسب وظیفه و عضوی از اعضای شورا در خدمت برادران محترم ، خواهران محترمه و مجموعه هستم .

در ادامه این جلسه برخی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان طی سخنانی به نقطه نظرات خود پرداختند .

کد خبر 1902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha