رسولی: ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس ادامه دارد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت : درب شورای ائتلاف به روی تمام افراد ، احزاب و تشکیلاتی که دل در گرو جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل دارند باز است.

به گزارش شانا به نقل از فارس - امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص اقدامات شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان مقدمه ای از تاریخ تشکیل شورای ائتلاف و فعالیت های آن گفت : شورای ائتلاف و نیرو های انقلاب از دیروز و امروز فعالیت خود را شروع نکرده بلکه سال هاست که در حال فعالیت هستند و خروجی آن مجلس یازدهم و شورای شهر تهران بوده است و ما در تمام این دوران جلسات را بصورت مرتب برگزار کردیم و کارنامه شورای ائتلاف کاملا مشخص است .

وی در ادامه افزود : در واقع هدف ما این است تا نمایندگانی را که با تابلوی شورای ائتلاف وارد مجلس شدند را ارزیابی و کسانی که شایستگی ورود به لیست در دوره بعدی را دارند، شناسایی کنیم و کارنامه ای از این افراد بدست آوریم تا بتوانیم بر اساس کارنامه آنها اقدام کنیم .

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه گفت : در ماه گذشته کارگروه نظارت شورا تشکیل شد و ما به یک جمع بندی اولیه در خصوص نمایندگانی که با تابلوی شورای ائتلاف وارد لیست می شوند رسیده ایم و این بخشی از فعالیت شورای ائتلاف در رابطه با انتخابات است .

رسولی در ادامه در خصوص گروه ها و احزاب عضو شورای ائتلاف تصریح کرد : شورای ائتلاف متشکل از گروه ها و احزاب مختلف است و در شورای ائتلاف فقط احزاب و افراد سیاسی نیستند بلکه افراد و احزاب جهادی نیز حضور دارند .

وی گفت: درب شورای ائتلاف به روی تمام افراد ، احزاب و تشکیلاتی که دل در گرو جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل دارند باز است و ما آماده ایم دور یک میز بنشینیم و با همدلی به یک نتیجه ای برسیم و اگر کسی مایل به کار جمعی نباشد باز هم حرفی نیست و آنها می‌توانند مسیر خود را بروند .

سخنگوی شورای ائتلاف در خصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت : برنامه ما برای انتخابات پیش رو آماده است و احزاب و گروه هایی که مایل هستند به شورای ائتلاف بپیوندند حتما اقدام و با رعایت نظر جمع ، نظر خود را عنوان کنند ان شاالله که بتوانند سهمی در انتخابات داشته باشند و ما آماده ایم با همدلی مجلس بهتری تشکیل دهیم .

رسولی در پایان با تاکید بر نظر سنجی های انجام شده در سال جاری در خصوص میزان مشارکت در انتخابات عنوان کرد: با توجه به نظرسنجی های انجام شده از ابتدای سال جاری، در خصوص میزان مشارکت در انتخابات، نظرسنجی رو به رشد بوده است و نشان دهنده این است که می‌توانیم نسبت به انتخابات پیش رو امیدوار باشیم .

کد خبر 1909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha