در این نشست دبیر شانای شهرستان دزفول تحلیلی از عملیات طوفان الاقصی و شکستن هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی مردم غزه نکاتی بیان نمود .

سرویس اخبار شانا - جلسه هیئت رئیسه شورای اتئلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دزفول(شانا) با حضور حبیب سعید فر دبیر این شورا ، معاونت ها و مسئولین بخش ها در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار گردید.

در این نشست که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد دبیر شانای شهرستان دزفول تحلیلی از عملیات طوفان الاقصی و شکستن هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی مردم غزه نکاتی بیان نمود .

وی در ادامه به برگزاری جلسات مبنی بر عملیاتی نمودن " طرح قرارگاه فرهنگی" با مسئولین فرهنگی شهری  پرداخت .

در این جلسه معاون سیاسی شورای ائتلاف ، به ارائه  تحلیل پیرامون آرایش سیاسی انتخاباتی ، نامزدهای مطرح و همچنین برگزاری نشست با برخی از کاندیداها و ادامه دار بودن این روند تا رسیدن به افراد اصلح بر اساس شاخصه های سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و عقیدتی و مدیریتی پرداخت .

 مسئول امور خواهران نیز گزارشی از واحد خواهران ارائه داد و با رهنمود دبیر ، مقرر شد که جلسات بخش خواهران به طور مستمر و فعال برگزار شود .

اعضای حاضر در جلسه به نکاتی چون ، ارتقای جایگاه قرارگاه فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی، لزوم مطالبه گری از مسئولین شهرستان و حمایت از نیروهای متعهد و انقلابی، حضور اعضای هیئت رئیسه شهرهای اقماری در نشست های انتخاباتی به جهت هم افزایی و همدلی بیشتر و جوان گرایی تاکید کردند .

کد خبر 1938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha