جلسه هیئت موسس شورای ائتلاف الیگودرز با امام جمعه و فرماندار

در این جلسات، دبیر شورای ائتلاف استان گزارشی از عملکرد و رویکرد و برنامه های شورا در حوزه مختلف را ارائه نمود.

سرویس استان‌های شانا - جلسه هیات موسس شهرستان الیگودرز و دبیر استان با امام جمعه و فرماندار محترم  شهرستان الیگودرز در مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۹برگزار شد.

در جلسه اول که از ساعت ۱۲/۳۰ الی ۱۴ در دفتر امام جمعه محترم برگزار شد جلسه با تلاوت قرآن شروع و بعد از آن دبیر استان گزارشی از عملکرد و رویکرد و برنامه های  شورا در حوزه مختلف  را ارائه نمود.

سپس حاج آقا سرلک رئیس شورای ائتلاف الیگودرز گزارشی از عملکرد شورا را توضیح دادند و امام جمعه محترم نیز در خصوص مسائل مهم کشور خصوصا ۴ مولفه مد نظر رهبر معظم  انقلاب در خصوص انتخابات پیش رو (مشارکت، رقابت ، سلامت ،امنیت )مطالبی را بیان نمودند و همچنین در باره اهمیت حفظ انقلاب از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری نیز نکاتی را مطرح نمود.

بعد از آن جلسه دوم از ساعت ۱۴/۳۰ الی ۱۶ در دفتر فرماندار محترم با تلاوت قرآن توسط دبیر شهرستان  برگزار شد.

در این جلسه دبیر استان در خصوص رویکرد و برنامه های  شورا در حوزه انتخابات و نحوه انتخاب اصلح توسط شورا  و همچنین کادر سازی و اشنایی با مسائل مدیریتی جوانان  نکاتی را بیان نمود.

همچنین رئیس و دبیر شورا الیگودرز نیز گزارشی از عملکرد شورا  را در حوزه های مختلف مطرح نمودند و فرماندار محترم نیز گزارشی  از عملکرد دولت  و  آخرین وضعیت انتخابات در شهرستان را ارائه نمودند.

کد خبر 1951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha