عملیاتی کردن طرح آشنایی با مسایل استان در میاندورود

در جلسه شورای ائتلاف شهرستان میاندورود در خصوص طرح آشنایی با مسائل استان تصمیماتی اتخاذ شد.

سرویس استان‌های شانا - جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود مازندران برگزار شد. این جلسه روز دوشنبه بیستم آذرماه با حضور ۱۷ نفر از اعضای شورای ائتلاف و با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دکتر روح‌الله معافی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این جلسه به فعالیت‌های اخیر این شورای پرداخت و بر جدیت کار طی هفته‌های آینده تاکید کرد تا از دیماه برنامه‌های این شورا وارد فاز عملیاتی شود.

همچنین در این نشست، پرسش و پاسخ بین اعضای شورای ائتلاف نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

مصوبات این جلسه نیز به شرح زیر است:

۱: قرار شد ۱۰۰ نفر از شهرستان میاندورود در همایش استانی شورای ائتلاف که قرار است در ۶ دی ماه در سالن هلال احمر ساری برگزار شود، شرکت کنند.

۲: مقرر شد در نیمه نخست دی ماه، همایش راهبردی شورای ائتلاف شهرستان میاندورود با حضور ۳۰۰ نفر ( افراد انقلابی و موثر شهرستان و روستاها) در مسجد روستای دارابکلا برگزار تا کار شورای ائتلاف وارد فاز عملیاتی شود.

۳: مقرر شد شورای ائتلاف در شهرهای سورک و طبقده به زودی تشکیل و نیروهای انقلابی این دو شهر شناسایی و وارد فاز انتخابتی شوند.

۴: مقرر شد دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود از دفتر نماینده فعلی اقدامات شاخص ایشان را دریافت کند تا در جلسات بعدی کارنامه آقای زراعی مورد بررسی قرار دهیم.

۵: مقرر شد لیست طرح آشنایی با مسائل استان تکمیل و به استان ارائه گردد.

عملیاتی کردن طرح آشنایی با مسایل استان در میاندورود

کد خبر 1956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha