پیام تسلیت شورای ائتلاف یزد به مناسبت ارتحال حجت‌الاسلام ابویی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد این ضایعه جانگداز را به خانواده معزز و دانش آموختگان آن مرحوم ومردم شریف استان،حوزه های علمیه ومراجع عظام تعزیت وتسلیت می گوید.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد با صدور پیامی ارتحال حجت‌الاسلام ابویی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

استان یزد عالمی ربانی واندیشمندی بصیر راازدست داد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا ابویی  مجاهدی انقلابی بود که عمر پربرکت خویش را در گسترش فرهنگ اهل بیت سپری کرد .این فقید سعید با تأسیس بنیاد نهج البلاغه و حوزه علمیه خواهران سربازی فداکار برای حضرت ولی عصر «عج» محسوب می شد. شرکت فعالانه در عرصه های علمی و انقلابی به ویژه در ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد گویای ارادت ایشان به راه امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز وشهدای گرانقدر بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد این ضایعه جانگداز را به خانواده معزز و دانش آموختگان آن مرحوم ومردم شریف استان،حوزه های علمیه ومراجع عظام تعزیت وتسلیت می گوید ویرای آن سفرکرده غفران الهی و همنشینی با اهل بیت به ویژه مقتدایش امیرالمومنین علیه السلام مسئلت می نماید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد

کد خبر 2076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha