پیام تسلیت دفاتر استانی شورای ائتلاف درپی درگذشت حجت‌الاسلام ابویی

دفاتر شورای ائتلاف در استان‌ها ارتحال حجت‌الاسلام دکتر ابویی را تسلیت گفتند.

سرویس اخبار شانا - در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابویی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد، دفاتر شورای ائتلاف در سایر استان‌ها نیز فقدان این چهره انقلابی و مدرس حوزه و دانشگاه را تسلیت گفتند. متن پیام‌ها بدین شرح است:

شورای ائتلاف استان کرمان:

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت روحانی مجاهد وسخت کوش جناب حجه الاسلام والمسلمین محمد رضا ایوبی رحمه الله علیه  رئیس شورای ائتلاف استان یزد را محضر خانواده داغدار ایشان وسایر بستگان و دوستانشان و بویژه دکتر حداد عادل ریاست محترم شورای ائتلاف کشور تسلیت گفته رحمت واسعه الهی وهمجواری با شهدا وصالحان را برای ایشان وصبر واجر برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

شورای ائتلاف استان البرز:

انالله و اناالیه راجعون
مصیبت درگذشت  دوست و رفیق انقلابی مان حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد رضا ایوبی ، رئیس شورای ائتلاف استان یزد را به محضر امام عصر عجل الله فرجه الشریف و نایب الامام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی و محضر دکتر حداد عادل رئیس شورای ذو خانواده ی بزرگ شورای ائتلاف کشور بویژه مردم و شورای ائتلاف یزد ، تسلیت عرض می کنیم.از خداوند بزرگ برای آن عزیز از دست رفته،  مغفرت واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

شورای ائتلاف استان گیلان:

انا لله و انا الیه راجعون
فقدان حجت الاسلام ابویی این عنصر انقلابی و ارزشمند رو به خانواده ایشان و مردم ولایتمدار استان یزد به ویژه جبهه نیروهای انقلابی آن استان تسلیت عرض می‌کنیم.

شورای ائتلاف استان لرستان :

انالله وانا الیه راجعون
ارتحال روحانی متعهدوانقلابی ومبارز حضرت حجه الاسلام ابویی خادم نهج البلاغه  وحوزه های علمیه دراستان یزد وریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد را به مردم شریف و شورای ائتلاف استان یزد و خصوصا خانواده و بستگان و شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان و بلند مرتبه برای آن عالم از دست رفته علو درجات و همنشینی با اهل بیت (ع)و برای بازماندگان و اجر جزیل و صبرجمیل  را خواستاریم.
 

کد خبر 2077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha