یعقوبی: شورای ائتلاف مازندران با قدرت برای افزایش مشارکت تلاش می‌کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران گفت: با رهبر عزیزمان پیمان ببندیم که شورای ائتلاف، همانند ۲ اسفند سال ۱۳۹۸ با تمام قدرت در صحنه حاضر خواهد شد و برای افزایش مشارکت تلاش خواهد کرد.

سرویس استان‌های شانا - حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران عصر امروز چهارشنبه ۶ دی ماه در همایش حماسه حضور ضمن عرض خیر مقدم اظهار کرد: این جلسه با حضور ۱۷ حزب شناسنامه دار استان برگزار شده است.

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری، علمدار جمهوری اسلامی است و اهمیت این انتخابات به حدی است که ایشان از اول سالجاری، تاکید بر حضور پرشور همه مردم ایران در انتخابات اسفند ماه را داشتند. پرواضح است که امام ما دغدغه دارد و اینکه نکند ۱۱ اسفند به خاطر برخی مشکلات کشور، مشارکت حضور مردم کمرنگ باشد.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: امام ما به تنهایی وارد صحنه انتخابات شده که ما را به یاد عاشورا و کربلای حسینی می اندازد. ما امروز می خواهیم با رهبر عزیزمان پیمان ببندیم که شورای ائتلاف، همانند ۲ اسفند سال ۱۳۹۸ با تمام قدرت در صحنه حاضر خواهد شد و برای افزایش مشارکت تلاش خواهد کرد و همانطور که امروز  ۲۳۰ نماینده مجلس از لیست شورای ائتلاف هستند که رهبری آن را مجلس انقلابی نامید در انتخابات آتی نیز دل رهبری را شاد خواهیم کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان ادامه داد: به یاری خدا، این مردم همیشه در صحنه یکبار دیگر نیز، مشت های خود را در ۱۱ اسفند گره خواهند کرد و بر دهان استکبار جهانی خواهند زد و ما شورای ائتلاف نیز در این مدت ۲ ماه باقیمانده همراه دیگر جریانات و گروه ها با وحدت کلمه در صحنه حضور پرشور خواهیم داشت و باز هم حماسه می آفرینیم.

کد خبر 2084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha