کارگروه انتخابات شورای ائتلاف در شهرستان‌های کرمان تشکیل شد

ئیس شورای ائتلاف استان کرمان گفت: پس از اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، کارگروه انتخابات باید وارد مصادیق شود.

سرویس استان‌های شانا - سومین نشست شورای ائتلاف شهرستان رفسنجان طی سال جاری دوشنبه شب ۱۱ دی ماه برگزار شد.

این نشست باحضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور رئیس، دکتر سید حسین صابری دبیر، احمد فتحی معاون امور شهرستان ها و اصغر سعیدی معاون رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف استان کرمان تشکیل شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام عباس رمضانی پور رئیس و دکتر مصطفی دهقان رجبی دبیر شورای ائتلاف شهرستان رفسنجان در زمینه شکل گیری و فعالیت های شورای ائتلاف شهرستان گزارشی ارائه کردند.

در این نشست رئیس شورای ائتلاف استان کرمان با اشاره به ایام شهادت سردار دل ها و مقام شهید سلیمانی در مورد سالروز حماسه ۹ دی مطالبی بیان کردند.

مهدی عرب پور با اشاره به اینکه دوستان شورای ائتلاف از دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: شورای اصولگرایان استان از سال ۸۴ تشکیل و در همه شهرستان های کرمان راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه قبل از انتخابات ریاست جمهوری دوره جاری شورای ائتلاف در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شد، گفت: کارگروه ویژه انتخابات در مرکز استان تشکیل و متعاقب آن باید در همه شهرستان ها راه اندازی شود.

عرب پور با ااشاره به اینکه نشست شورای ائتلاف شهرستان ها باید حداقل ۱۵ روزی یک بار تشکیل شود، خاطرنشان کرد: پس از اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، کارگروه انتخابات باید وارد مصادیق شود.

معرفی نامزدهای انتخابات مجلس در شهرستان ها 

در این نشست دبیر شورای ائتلاف استان کرمان اظهار داشت: هماهنگی کاملی میان شورای اصولگرایان استان و شهرستان ها با شورای ائتلاف استان کرمان وجود دارد.

سید حسین صابری تاکید کرد: باید هرچه سریع تر شورای ائتلاف در شهرستان ها، مسئولان معاونت ها و کمیته را معرفی تا امورات شورا در روال جاری خود به فعالیت ادامه دهد.

وی با بیان اینکه با حضور افراد حقیقی و حقوقی هر چه سریع تر کارگروه انتخابات در شهرستان ها تشکیل شود، خاطرنشان کرد: کارگروه ها باید پس از اعلام نتایج تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات توسط شورای نگهبان با تطبیق شاخص ها سه نفر به شورای استان معرفی تا از میان آنها در شورای ائتلاف کشور با حضور رئیس شورای ائتلاف استان دو نفر به عنوان اولویت اول و دوم انتخاب شوند.

همچنین در این نشست احمد فتحی معاون امور شهرستان های شورای ائتلاف استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی بر تمرکز شورای ائتلاف بر دیدگاه های ولایت امر مبنی بر مشارکت، رقابت، سلامت و ... در انتخابات پیش رو مطالبی بیان کردند.

در ادامه این نشست معاون رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف استان با اشاره به تاثیر رسانه بر افکار عمومی اظهار داشت: جریان رسانه ای غرب با برتری تکنولوژی به دنبال مدیریت افکار عمومی در جوامع هستند.

اصغر سعیدی با اشاره در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی به آرایش جریان های سیاسی در کشور و استان کرمان پرداخت و بر ضرورت جهاد تبیین در شرایط فعلی مطالبی بیان کردند.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام باقری رئیس و جمعی از اعضای شورای ائتلاف شهرستان انار نیز حضور داشتند.

کد خبر 2154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha