شورای ائتلاف خوزستان: حادثه تروریستی کرمان به دلیل شکست در طوفان‌الاقصی بود

در سالگرد شهادت این قهرمان مبارزه با تروریسم، با خبر شدیم که دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران اسلامی، طی جنایتی تروریستی، حرمت خون پاک شهدا را زیر پا گذاشته و جان مردم بی‌گناه را گرفتند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیانیه ای را منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم


ما ملت شهادتیم و شهادت را زندگی می‌دانیم . این جمله از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) نه تنها بیانگر عقیده و اندیشه او بود، بلکه برداشتی عملی از آموزه‌های اسلام و ولایت بود. او که در راه خدا و مردم و اسلام و ایران، جان خود را فدا کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امروز در سالگرد شهادت این قهرمان مبارزه با تروریسم، با خبر شدیم که دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران اسلامی، طی جنایتی تروریستی در گلزار شهدای کرمان، حرمت خون پاک شهدا را زیر پا گذاشته و جان مردم بی‌گناه را گرفتند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان این حادثه تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را ناشی از ضعف، ناتوانی و شکستهای مکرر دشمنان و ایادی آن‌ها بویژه در طوفان الاقصی و ایستادگی ملت ایران و جریان مقاومت می‌دانیم. این حوادث نمی‌توانند اراده ملت ایران را شکست دهند، بلکه آن را پولادی‌تر و محکم‌تر می‌کنند.

ما با تکیه بر خدا و ولایت، همواره در صحنه خواهیم بود و با دشمنان اسلام و ایران مقابله خواهیم کرد. ما به خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهدا مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌کنیم. 

کد خبر 2195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha