شورای ائتلاف زنجان: خون شهیدان ضامن نابودی صهیونیسم خواهد شد

دشمنان مکتب سلیمانی، جوشش خون شهید حاج قاسم عزیز را بر نتابیدند و عقده وحشت خود را بر زائران بی دفاع او گشودند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در پی حادثه تروریستی کرمان بیانیه را منتشر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

خروش خون سردار دلها ، سپهبد شهید،حاج قاسم سلیمانی در رگهای ملتی به پا خواسته حیات آفرید و عزم و اراده آنها را به گل نشاند و ثمره آن تداوم راه شهیدان و امتداد خط انقلاب اسلامی شد .

دشمنان مکتب سلیمانی، جوشش خون شهید حاج قاسم عزیز را بر نتابیدند و عقده وحشت خود را بر زائران بی دفاع او گشودند و طی عملیاتی تروریستی در سالروز عروج آن سردار قهرمان و دلاور ،تعداد زیادی از آنها را به خاک و خون کشیدند.

امام عظیم الشان انقلاب(ره) خطاب به دشمنان تروریست فرمودند :"بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود" و ما از تیر ماه سال ۱۳۶۰ تا کنون فرایند این بیداری را به چشم دیده ایم .

اکنون خونهای شهیدان تازه به معراج رفته از کنار مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش موجب تداوم انقلاب و ضامن تسریع نابودی دشمنان به ویژه صهیونیسم جهانی خواهد شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان این اقدام تروریستی دشمنان ملت ایران را به شدت محکوم نموده و خواهان انتقام سخت از عاملان و آمران این جنایت هولناک میباشد و تاکید می‌نماید که هرگونه تأمل و اغماض در تأدیب دشمن، او را جری تر و بر ادامه سیاست ترور و کشتار ترغیب خواهد نمود.

کد خبر 2196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha