بیانیه شورای ائتلاف بوشهر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

حادثه کور تروریستی و به خاک و خون کشاندن زائران سردار دل ها اقدامی ابتر در جهت حذف آرمان سپهبد سلیمانی از معادلات مقاومت در منطقه است.

سرویس استان‌های شانا - بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به شرح زیر است:

حضور حماسه آفرین مردم انقلابی ایران و مهمانانی از ۸۰ کشور جهان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج‌قاسم سلیمانی در شهر کرمان باعث خشم و کینه دشمنان این مرزو بوم شد و در حادثه ای تروریستی صدها نفر از مردم بیگناه و انقلابی ایران شهید و زخمی شدند.

این حادثه تلخ و جنایتکارانه نشان از بزدلی و بن بست دشمن در مقابله با مکتب حاج قاسم است که دل های انسان های آزاده را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. دشمن درمانده تلاش می کرد با شهادت سردار سلیمانی نام و یاد او و نقش اثرگذار او را در منطقه کم رنگ جلوه دهد، غافل از اینکه شهادت سلیمانی بیش از پیش منشأ بیداری در جهان گردیده است.

حادثه کور تروریستی و به خاک و خون کشاندن زائران سردار دل ها اقدامی ابتر در جهت حذف آرمان سپهبد سلیمانی از معادلات مقاومت در منطقه است. این اقدام ددمنشانه از سوی آمریکا و رژیم‌صهیونیستی نشان داد که دشمن کینه توز در هیچ شرایطی دست از اقدامات جنایت کارانه ی خود برنمی دارد.

بدون تردید هر قطره خونی که در سالگرد شهادت سردار سلیمانی از زوار قبر مطهر این شهید بر زمین ریخت تبدیل به شراره های ایمان و مقاومت خواهد شد که بنیاد استکبار و تروریست های جیره خوار را از بیخ و بن برخواهد کند. این جنایت بی رحمانه نشان داد که جهان سلطه نه تنها از حاج قاسم و شهادت او در هراس است بلکه از زائران این شهید عزیز دچار ترس و وحشت شده است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه و شهید و زخمی کردن جمعی از زائران بی گناه قبر مطهر حاج قاسم، با تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران و خانواده های شهیدان و آرزوی سلامتی و شفای کامل برای مجروحین این حادثه، خواستار برخورد جدی با تمام‌عوامل دست اندرکار این جنایت بزرگ است.

مکتب حاج قاسم زنده است و هیچ جنایت و تهدیدی نمی تواند ملت مسلمان ایران را از راهی که انتخاب کرده بازدارد.

کد خبر 2197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha