بیانیه شورای ائتلاف مازندران در ارتباط با حادثه تروریستی کرمان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در ارتباط با حادثه تروریستی چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای را صادر کرد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران بمب گذاری های جنایتکارانه ای که در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد و زائران را هدف قرار داد و ده ها شهید و مجروح برجای گذاشت را به شدت محکوم می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است:

این مصیبت وارده را به مقام معظم رهبری،مردم عزیز ایران و خانواده های شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدا رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم.

این جنایت شنیع بیانگر تمامی جنایاتی است که برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی، و نقش آن در مقابله با استکبار جهانی، پذیرش آرمان محوری ملت و حمایت از نیروهای مقاومت در فلسطین و لبنان و عراق و سوریه و یمن صورت گرفته است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعتقاد راسخ دارد ایران اسلامی در برابر همه توطئه‌ها قوی‌ است و همه تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای بی‌ثبات کردن امنیت کشور با شکست مواجه خواهد شد.

همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند. ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

کد خبر 2198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha