دشمن باید منتظرِ پاسخ کوبنده یاران حاج قاسم باشد

دشمن کوردل باید بدان این حرکت کور و بزدلانه ملت ما را در مسیر روشن انقلاب بیدار تر و برای ادامه راه شهیدان استوارتر می کند.

سرویس استان‌های شانا - بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان درباره حادثه تروریستی کرمان بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ  بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُون

ما سربلند و سینه ستبر و سرآمدیم

این اقتدار ما ز شهیدان فاطمه است

در موسمِ شهادت سردار و فاتح دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهادت یاران دیرینه او سردار شهید سید رضی موسوی و شهید صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و حادثه تروریستی زائران مظلومِ مرقد و مزار حاج قاسمِ عزیز در کرمان نشان دهنده حرکت مذبوحانه سردمداران استکبار جهانی ، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی و زخم کاری ترمیم ناپذیر آن است.

دشمن کوردل باید بدان این حرکت کور و بزدلانه ملت ما را در مسیر روشن انقلاب بیدار تر و برای ادامه راه شهیدان استوارتر می کند.

دشمن زبون باید منتظرِ پاسخ کوبنده و توفنده یاران حاج قاسم عزیز و محور مقاومت در زمان و مکان مناسب و در میدان عمل باشد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان این حادثه خونین را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز مد ظله العالی و ملت بزرگ و ولایتمدار ایران بویژه مردم شهید پرور دیار کریمان تسلیت عرض نموده ، برای بازماندگان صبر و سکینه و برای مجروحین شِفای کامل و عاجل مسئلت می نماییم.

کد خبر 2199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha