اقدام تروریستی در گلزار شهدا کرمان نشان شکست رژیم صهیونیستی است

در این بیانیه آمده است: این اقدام تروریستی بیانگر اوج درماندگی و پستی استکبار جهانی و در راس آن رژیم صهیونیستی است.

سرویس استان‌های شانا - بیانیه شورای ائتلاف کرمان در رابظه با اقدام تروریستی در گلزار شهدا کرمان منتشر شد. متن بیانیه بدین شرح است:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌ (آل عمران) 169)

بار دیگر صهیونیسم جهانی در اقدامی دیگر بر علیه مظلومان عالم در چهارمین سالروز شهادت سردار دل ها در گلزار شهدا دیار کریمان که منجر به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی شد، موجب تالم و اندوه فراوان امت اسلامی و آزادگان جهان را در پی داشت.

 این اقدام تروریستی بیانگر اوج درماندگی و پستی استکبار جهانی و در راس آن رژیم صهیونیستی است، دشمنان پست و رذل فکر می کنند با این اقدامات جنایت کار می توانند، خللی در اراده ملت مقاوم و حسینی ایران اسلامی عزیز ایجاد کنند، زهی خیال باطل که ملت سرافراز ما در راستای مبارزه با جبهه باطل لحظه ای شک و تردید در خیال آنان نمی گنجد.

رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی دیوانه وار دست به حرکت های خباثت باری بر علیه محور مقاومت انجام می دهد که نشان از سردرگمی، شکست امنیتی، استیصال و قرار گرفتن در موقعیتی ضعیف و متزلزل است که قطعا هیچ نتیجه ای به منظور جلوگیری از نابودی این رژیم جعلی عاید آن نمی شود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی، شهادت جمعی از مردم سرافراز استان کرمان و ایران اسلامی را به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت ولیعصر (عج)، نایب برحقش مقام معظم رهبری و امت شهیدپرور تبریک و تسلیت عرض می کند و از مسئولان نظامی و امنیتی تقاضا دارد تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، جوابی قاطع و موثر به عوامل و بانیان اصلی این حرکت تروریستی دهند تا درس عبرتی ماندگار برای دشمنان جمهوری اسلامی باشد.

کد خبر 2201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha