بیانیه شورای ائتلاف ایلام در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

این حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی و حامیانش اراده ملت ولایتمدار و انقلابی و شهید پرور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راسخ تر و عزم و انسجام امت مسلمان ایران را در مبارزه با استکبار جهانی محکمتر می کند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان ایلام در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه ای را صادر کرد. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله القاسم الجبارین

خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است . امام خمینی ( ره ) در چهارمین سالگرد شهادت اسطوره حماسه و ایثار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر دشمن ذلیل و مضمحل صهیونیستی به سرکردگی آمریکای جنایتکار مذبوحانه دست به جنایت زد و اینبار با اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان به خیال خام خود بر این بود تا پیوند بین فرزندان تربیت یافته در مکتب شهید سلیمانی را نسبت به این آرمان بزرگ کم رنگ نماید ولی زهی خیال باطل و برای دنیا مشخص شد که رژیم غاصب حتی از زائران حاج قا سم هم هراس دارد و برای پنهان کردن شکست مفتضحانه خود بدست رزمندگان جان برکف مقاومت؛دست به این جنایت زد تا دگر بار خوی ددمنشی خود را بیش از پیش نمایان کند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان ایلام ضمن عرض تسلیت به محضر امام عصر (عج)و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی )وخانواده های معظم وداغدار شهدا ی عزیز ، این اقدام تروریستی جنایتکارانه را محکوم نموده و اعلام می نماییم که این حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی و حامیانش اراده ملت ولایتمدار و انقلابی و شهید پرور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راسخ تر و عزم و انسجام امت مسلمان ایران را در مبارزه با استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگری محکمتر میکند.

در خاتمه یاد و نام شهیدان این حادثه خونبار را گرامی داشته و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال خواهانیم و به یقین دشمنان زبون و ذلیل ملت ایران بدانند که فتح و نصرت جبهه حق نزد یک وپیروزی حتمی از آن ملت قهرمان فلسطین است و بزودی بساط رژیم صهیونیستی از زمین برچیده خواهد شد . وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ ۚ إِنَّ الله عَزِیزٌ حَکِیمٌ .

کد خبر 2205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha