شورای ائتلاف البرز: بزدلان میدان نبرد، خون کودکان را می‌ریزند

سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آن شاء الله ، بزودی این دستان پلید را ریشه یابی و به مردم معرفی و به دست انتقام خواهند سپرد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح می باشد:

انالله واناالیه راجعون
 ‎‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارترمی شود.ما از ‏مرگ نمی ترسیم؛ شما هم از مرگ ما صرفه ندارید امام خمینی قدس سره

در ایام چهارمین سالگرد صاحب مکتب سلیمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و ایام شهادت مظلومانه یارانش سرداران جبهه مقاومت ، شهیدان سردارن آقا سید رضی موسوی و شیخ صالح ابوالعاروری و فراگیر شدن نور امید در دلهای مستضعفین و مظلومان عالم ، بار دیگر دست عصاره های بخل و جهالت ، صفاکانی از تبار ابلیس به خون مردم پاک ، زائرین مخلص عبد مخلص خدا ، آغشته شد.

بز دلانی که از استدلال های عاقلانه محرومند و از ترس دلاوران جبهه مقاومت ، لانه موش می خرند و توان مقابله با آنها را ندارند ،در لبنان و افغانستان ، یمن ، عراق و غزه و کرمان سراغ بی دفاع ترین مردم می روند، خون کودک و سالمند و زنان را میریزندد.
سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آن شاء الله ، بزودی این دستان پلید را ریشه یابی و به مردم معرفی و به دست انتقام خواهند سپرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز ضمن محکومیت این عمل شنیع و غیر انسانی و اعلام انضجار از این عمل مذبوحان و پوشیدن جامه سیاه و عزاداری و هم سوکی در ماتم عزیزانمان ،این مصیبت دلخراش را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و محضر نایب الامام آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی ، تسلیت عرض نموده ، با خانواده و بازماندگان آنها اعلام همدردی می کنیم و برای مجروحین و مصدومین این اقدام تروریستی دست به دعا می گیریم و شفا می طلبم و برای تشفی دل درد مندان این فاجعه بزرگ ، منتظر انتقام سخت می مانیم.

ما اهالی مکتب سلیمانی بر خود فرض میدانیم تا با تلاش مضاعف ، دشمن را مایوس و ثابت کنیم ما با کشته شدن پویاتر، زنده تر و قویتر می شویم.

کد خبر 2208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha