بیـانیه شورای ائتلاف شادگان: چنین جنایتهایی به افزایش عزم و استقامت جبهه مقاومت خواهد انجامید

شهادت جمعی از زوار طریق القاسم مزار مطهر و متبرک شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در کرمان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان شادگان بمناسبت شهید و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه را مشاهده می کنید:

بسم اللّه الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون لله ما أخذ وله ما أعطی وکل شیء عنده بأجل مسمی، سبحان الله الذی جعل الموت علینا حتماً محتوماً و إنّـهُ لا یغلی علی مالک الملک ذو الجلال والإکرام

شهادت جمعی از زوار طریق قاسم مزار مطهر و متبرک شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در کرمان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
جنایت هایی چنین پست و زبون، به افزایش عزم، پایداری و استقامت نظام جمهوری اسلامی و تمامی جبهه مقاومت در راه مبارزه با جهان سلطه و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای ستمگر و وحشی و رژیم اسرائیلی موقت و رو به زوال و تمامی مستکبران و ستمکاران، خواهد انجامید.

این حادثه الیم را به امام امت و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای تسلیت گفتـه با ایشان تجدید بیعت و اطاعت می کنیم و برای پیروزی و سلامتی و طول عمرشان دست ها را به دعا بر می داریم.. از خداوند منان رحمت را برای شهدا و شفا را برای مجروحان و صبر و شکیبایی را برای خانواده هایشان خواستاریم.. و الحمد لله رب العالمین

کد خبر 2210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha