بیانیه کانون فرهنگیان شانا در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

دشمنان از سر عجز و درماندگی و با هدف دلسرد کردن مردم دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند.

سرویس اخبار شانا - بیانیه کانون فرهنگیان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان منتشر شد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تروریسم کور جنایتکاران که حتی از بزرگداشت اسطوره مقاومت هراس دارند در کرمان منجر به شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه تعدادی از هموطنان عزیز بخصوص کودکان و زنان گردید.

مکتب حاج قاسم در بین مردم شریف ایران اسلامی چنان ریشه دوانیده که دشمنان این مرز و بوم به کمک جریان تکفیری و دروغ پرداز که حتی از یاد و نام سردار دلها به وحشت می افتند و ازسر عجز و درماندگی و با هدف دلسرد کردن مردم از آرمان های انقلاب و شهدا دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.

کانون فرهنگیان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت و تعزیت این مصیبت بزرگ به محضر امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت عزیز و شریف ایران و همچنین هموطنان ولایت مدار و شهیدپرور استان کرمان، از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای کرمان همنشینی با سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا را مسئلت می نماید.

کد خبر 2211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha