پیام تسلیت و همدردی شورای ائتلاف به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

دشمنان دنیای اسلام و ایران اسلامی بدانند که سربازان راهِ روشن سردار سلیمانی ، پاسخ هایی سخت و پشیمان کننده برای طراحان این جنایت وحشیانه تدارک دیده اند.

سرویس اخبار شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد ترورها و انفجارهای ناجوانمردانه نمی تواند کوچکترین خللی در اراده و عزم آهنین آنها در مسیر محو شرارت و اشغالگری ایجاد نماید.

متن کامل پیام بدین شرح است:

عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و جراحت صدها تن از هموطنان عزیزمان شد، بار دیگر نقاب از چهره شیطانی آمران و عاملان این اقدام وحشیانه کنار زد.

  دنیای استکبار که ضربات سهمگینی را در میادین نیرد متحمل شده است، انتقام شکست های پیایی خود را با انفجارهای بزدلانه از مردان و زنان و کودکانی می گیرد که برای ابراز عشق و دلداگی به سردار مبارزه با تروریسم در مراسم گرامیداشت آن فاتح دلها شرکت کرده بودند.

گسترش نفوذ و مساحت جبهه مقاومت که این روزها به کابوس دشمنان بشریت تبدیل شده است، مرهون رشادت ها و مجاهدت های سربازانی است که برای آزادی قدس شریف و پاکسازی سرزمین فلسطین از لوث اشغالگران نیم خیز شده و لحظه شماری می کنند.

دشمنان دنیای اسلام و ایران اسلامی بدانند که سربازان راهِ روشن سردار سلیمانی ، پاسخ هایی سخت و پشیمان کننده برای طراحان این جنایت وحشیانه تدارک دیده اند و نشان خواهند داد که ترورها و انفجارهای ناجوانمردانه نمی تواند کوچکترین خللی در اراده و عزم آهنین آنها در مسیر محو شرارت و اشغالگری ایجاد نماید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن همدردی با خانواده های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به عموم مردم شریف ایران تسلیت گفته و برای شهدای این حادثه بهره مندی از رزق الهی و برای مجروحان سلامت عاجل و کامل مسالت دارد.

کد خبر 2212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha