بیانیه همدردی معاونت بانوان شورای ائتلاف استان مرکزی

این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی بازدارد .

سرویس استان‌های شانا - معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه ای را منتشر کرد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)


حادثه‌ اندوهبار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.

این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی بازدارد.

این فاجعه ناگوار را به حضرت صاحب الزمان(عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تمام مردم عزیز ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال برای شهدای این حادثه، علو درجات و هم نشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها و برای مجروحان، شفای عاجل مسألت داریم.

کد خبر 2216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha