بیانیه شورای ائتلاف تهران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

دستان جنایتکار دشمنان مردم ایران، در ادامه ترور شهید سید رضی موسوی در دمشق و شیخ صالح العاروری در بیروت، این بار به خون مظلومان و دل‌دادگان راه شهید مقاومت، سردار قاسم سلیمانی در کرمان آغشته شد.

سرویس استان‌های شانا -بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان تهران که در پی حادثه تروریستی در کرمان صادر شده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَمَنِ اعْتَدی‌ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدی‌ عَلَیْکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ‌

هرکس به شما حمله کرد، همانند حمله وی بر او حمله کنید و از مخالفت فرمان خدا بپرهیزید بقره، 194 دستان جنایتکار دشمنان مردم ایران، در ادامه ترور شهید سید رضی موسوی در دمشق و شیخ صالح العاروری در بیروت، این بار به خون مظلومان و دل‌دادگان راه شهید مقاومت، سردار قاسم سلیمانی در کرمان آغشته شد.

صهیونیست‌ها که با حمایت همه جانبه آمریکا هنوز نتوانسته‌اند به رؤیای خام نابودی و کوچاندن مردم غزه و از بین بردن جنبش مقاومت اسلامی(حماس) دست یابند، مزدوران تروریست خود را به میان جمعیت مردم دوستدار سردار دلها فرستادند تا با جنایتی کور، از خون مادران و کودکان و بی گناهان، دستاوردسازی کنند.

سرویس های جاسوسی که طی یک سال گذشته تمام توان خود را برای براندازی نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران به کار بستند، اکنون از شدت خشم و حیرت، تحمل خود را در برابر پدیده پرتکرار وحدت ملی ایرانیان حول محور سردار شهید و پیروز میدان‌های مقاومت از دست داده اند، دست به عملیات تروریستی بی هدف در میان مردم می زنند.

«جبهه تحول‌خواهان انقلابی» که بسیاری از اعضای آن، ایثارگران و جانبازان میدان جهاد و شهادت بوده اند، با تسلیت به مردم ایران به خصوص خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه دردناک و آرزوی بازگشت سلامتی برای مجروحان، از مسئولان امنیتی و نظامی می خواهد فرمان صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر سرکوب و مجازات عادلانه آمران و عاملان این جنایت را با هوشمندی و قاطعیت به نحوی اجرا کنند که دستگاه محاسباتی دشمن برهم خورده و غافل‌گیر و پشیمان شوند.

دلهای مردم ایران، هنوز داغدار غم از دست دادن مردی است که مجاهدتش، پیام‌آور امنیت، پیشرفت و اقتدار ملی بود. دل‌ها هنوز به دنبال انتقامی است که بتواند اندکی از این داغ را مرهمی بگذارد. هر اقدامی علیه جانیان و ظالمان و حامیان آنها علیه مردم مظلوم ایران، فلسطین و دیگر کشورهای تحت ظلم آنان با استقبال ملتهای منطقه مواجه می شود اما انتقام بزرگ چیزی جز نابودی صهیونیسم جهانی و آزادی قدس شریف نخواهد بود.

کد خبر 2217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    عزم جدی در مقابل. ظلم و ظالم شایسته هر فرد مسلمان و مکتبی است