آنها که از نام سلیمانی می‌ترسند، از زوار او هم هراس دارند

کوردلانی که در میدان نبرد تاب ایستادن در مقابل طوفان سهمگین مجاهدان اسلام را ندارند، با سنگدلی و بی‌رحمی، مردم بی گناه را که زائر شهید به خون خفته خود بودند به خاک و خون کشیدند.

سرویس اخبار شانا -جامعه اسلامی مهندسین در پی شهادت هموطنان‌مان در حادثه تروریستی شهر کرمان بیانیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در شهادت هموطنان‌مان در حادثه تروریستی شهر کرمان

حادثه تروریستی در شهر کرمان که در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رخ داد قلوب مردم ایران و ملت‌های آزاده جهان را جریحه‌دار کرد. کوردلانی که در میدان نبرد تاب ایستادن در مقابل طوفان سهمگین مجاهدان اسلام را ندارند، با سنگدلی و بی‌رحمی، مردم بی گناه را که زائر شهید به خون خفته خود بودند به خاک و خون کشیدند.

آنها که از نام سلیمانی می‌ترسند و ضربه شمشیر حیدری اش را چشیده بودند، از زوار او هم هراس دارند و چنین وحشیانه زن و کودک و مرد و پیرو و جوان را به خون نشاندند. البته آنها که می‌دادند هیچگاه از خشم مقدس ملت ایران در امان نخواهند بود و انتقام سختی از عاملان و آمران این فاجعه تروریستی ستانده خواهد شد.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن تسلیت شهادت مظلومانه هموطنان‌مان به پیشگاه مقدس امام عصر ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری و خانواده‌های معظم شهدا و عموم ملت شریف ایران، از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی می‌خواهد تا با رسواسازی عوامل اجرایی و دست‌های پشت پرده این اقدام تروریستی آنان را به سزای سخت اعمال شنیع خود برسانند تا دل ملت ایران اندکی ا ز این داغ عظمی تسلی یابد.

کد خبر 2219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha