بیانیه شورای ائتلاف آذربایجان شرقی در رابطه با حادثه تروریستی کرمان

در این بیانیه آمده است: امروز خواسته اصلی مردم ایران و جبهه مقاومت پاسخ صریح و کوبنده به زیاده خواهی و دست درازی های  دشمن است.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی در پی وقوع انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان عزیز بیانیه ای صادر نمود.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شورای ائتلاف نیرو های انقلاب آذربایجان شرقی ضمن اعلام سوگواری و همدردی با خانواده های شهدای این فاجعه، شدیداً و قویا این اقدام تروریستی و ضد انسانی را محکوم میکند.

بار دیگر رذالت و شرارت  ذاتی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این جنایت بر همگان ثابت شد ، امروز خواسته اصلی مردم ایران و جبهه مقاومت پاسخ صریح و کوبنده به زیاده خواهی و دست درازی های  دشمن است.

حقیقتا جنایت امروز نشانه شکست و استیصال هرچه بیشتر استکبار در سیاست های خصمانه خود است ، این نشانگر حقارت و ضعف دشمن است که پس از ناتوانی مقابل سربازان جان بر کف وطن و مجاهدان محور مقاومت در میدان جنگ  سر تیغ زهر آگین خود را به سمت مردم بیگناه چرخانده  و دست های کثیف  خود را بیشتر از هر زمان دیگری آلوده تر کرده است.

چیزی که قطعیست این خون های ریخته شده سیلی محکمی خواهد شد جهت ویرانی خانه عکنبوت استکبار که به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان راه مقاومت  سست تر از همیشه شده است.

از پرودگار متعال برای جانباختگان این حادثه طلب رحمت و مغفرت الهی داریم و برای مجروحان و بازماندگان آرزوی بهبود هر چیه زود تر داریم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

کد خبر 2220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha