عاملان پیدا و پنهان حادثه کرمان به اشد مجازات برسند

در پی اقدام تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، کمیته جوانان شورای ائتلاف طی بیانیه‌ای طراحی این جنایت شقاوت آمیز و ناجوانمردانه را محصول افکار پلید و کانون‌های شیطانی دانست.

سرویس اخبار شانا - در پی اقدام تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای طراحی این جنایت شقاوت آمیز و ناجوانمردانه را محصول افکار پلید و کانون‌های شیطانی دانست و خواستار اشد مجازات برای عاملان پیدا و پنهان این حادثه شد.
در بیانیه کمیته جوانان آمده است:

«در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید قدس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی یکبار دیگر دست جنایتکار دشمنان قسم‌خورده‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی به خون پاک تعدادی از زنان و مردان خداجوی کشورمان آغشته شد تا وحشی‌گری و دیوانگی دشمنان مردم این مرز و بوم را که هر از چند گاهی با کوک سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل دست به جنایتی کور می‌زنند، بیش از پیش نشان دهد.

تردیدی نیست که طراحی اینگونه جنایت‌های شوم، ناجوانمردانه و بزدلانه تنها محصول افکار پلید و کانون‌های شیطانی است و تنفر مردم آزاده تمام کشورهای جهان روز به روز از عاملان این جنایات بیشتر می‌شود.
خون پر برکت این عزیزان پرچم اقتدار و همبستگی مردم ایران را برافراشته‌تر کرده و مهر و محبت مدافعان امنیت، مدافعان حرم و در راس آنها سردار دلها را در قلب‌ها جادوانه‌تر و ماندگارتر خواهد کرد و بر شدت انزجار از تروریستان و حامیان آنها که مقصودی جز ایجاد حس ناامیدی و ناامنی در جامعه ندارند، می‌افزاید. شکی نیست که ملت شریف ایران اسلامی با تاسی از مکتب بزرگمرد ایرانی حاج قاسم سلیمانی، با این گونه اقدامات بزدلانه و شوم، ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب نخواهند کشید و تک تک آنان برای کشور مثل سردار دلها خواهند بود و با حفظ انسجام ملی، استوارتر از قبل در مقابل دشمنان سرسخت و باصلابت کامل می ایستند.

کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه و غیر انسانی که از هر بی ریشه‌ای برمی‌آید، این جنایت شوم و دردناک را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صحت و شفای عاجل دارد و از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار دارد که با قید فوریت و دقت عاملان و آمران پیدا و پنهان این عملیات تروریستی را شناسایی کرده تا به مجازات برسند.»

کد خبر 2223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha