خط بطلانی بر تمام ادعاهای مدعیان دروغین حقوق بشر!

عمق این فاجعه تروریستی که توسط رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیسی انجام شد چنان اندوه بار و دردآور است که پرتلفات ترین حادثه تروریستی ایران در چهار دهه گذشته را به نام خود ثبت کرد.

سرویس اخبار شانا - بیانیه کمیته شهری، روستایی و عشایری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به شرح زیر است:

«وَ لا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتی‌ حَرَّمَ اللهُ اِلاَّ بِالْحَق»

حادثه تروریستی کرمان و شهادت تعدادی زیادی از هموطنان مومن و ولایتمدار ایران زمین، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. عمق این فاجعه تروریستی که توسط رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی انجام شد چنان اندوه بار و دردآور است که پرتلفات ترین حادثه تروریستی ایران در چهار دهه گذشته را به نام خود ثبت کرد.

وقوع این جنایت وحشیانه در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اسوه مقاومت و سردمدار مبارزه با تروریسم، سند جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران و یادآور هزاران جنایتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آرامش و امنیت مردم ایران را هدف گرفته است.

آمریکا و ایادیش در منطقه باید بدانند که انجام چنین اقدامات وحشیانه ای نه تنها ملت شریف و در صحنه ایران را نسبت به انقلاب اسلامی دلسرد و ناامید نخواهد کرد بلکه مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان و خط بطلانی بر تمام ادعاهای مدعیان دروغین حقوق بشر کشید.

کمیته شهری، روستایی و عشایری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن محکومیت این جنایت بی شرمانه، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در این واقعه اسفناک را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای شهدا رفیع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر را از ایزد منان مسالت می نماید.

کد خبر 2225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha