تقدیر کمیته دانشجویی شورای ائتلاف از تلاش جهادی کادر درمان کرمان

کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به تمامی ملت ایران و آزادگان جهان و خانواده های شهدای این حادثه برای این عزیزان از خداوند سبحان کمال صبر را مسئلت دارد.

سرویس اخبار شانا - کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پی حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

دوباره محور شرارت و رذالت در سالروز شهادت سید شهیدان مقاومت زنان بی دفاع و کودکان بی پناه را به خاک و خون کشید .

دشمنان این ملت پیام سردار دلها که ما ملت شهادتیم را درک نکردند که اگر آن را فهم کرده بودند می دانستند که با قطره قطره خون شهدایمان محور مقاومت استوارتر و محبت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دلها عمیق تر و به شمار محبان آن شهید افزوده خواهد شد.

کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به تمامی ملت ایران و آزادگان جهان و خانواده های شهدای این حادثه برای این عزیزان از خداوند سبحان کمال صبر را مسئلت دارد .

لازم است تمامی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی سریعا به پیگیری و بررسی زوایای مختلف این حادثه مبادرت ورزند و گزارش آن را سریعا به اطلاع عموم ملت داغدار و شریف ایران برسانند .

همچنین شورای امنیت ملی به عنوان نهاد مسئول موظف است با بررسی و کشف عوامل این حادثه دستورات لازم برای برخورد قاطع، سریع و بدون معطلی با مسببین آن را صادر نماید.

لازم است از تمای آحاد جامعه به ویژه هنرمندان ، ورزشکاران ، اساتید دانشگاه و صاحبان فن که با موضع گیری به موقع خود دشمان را دلسرد کردند تشکر و قدردانی نمود.

در آخر از کادر درمان استان کرمان که در شبانه روز گذشته به صورت جهادی به مراقبت از مجروحین این حادثه تروریستی پرداختند کمال تشکر را داریم و از خداوند برای این عزیزان طلب صحت و سلامت داریم .

کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یکبار دیگر مراتب همدردی خود را باخانواده های شهدا این حادثه اعلام می نماید.

کد خبر 2232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha