برگزاری سلسله همایش‌های حماسه حضور در شهرستان‌های مازندران

جلسه کارگروه انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - جلسه کارگروه انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ساعت ۹:۳۰ صبح در تاریخ چهاردهم دی ماه ۱۴۰۲ در دفتر شورا با تلاوت آیات چند از کلام الله مجید آغاز شد.

ابتدا موضوع همایش ۱۰۰۰ نفره ، نقاط قوت و نقاط ضعف مطرح و هر یک از اعضا نیز نظرات خود را بیان کردند.

سپس کارگروه وارد دستور کار تقویم اجرایی انتخابات گردید و بر اساس دستورالعمل فرایند انتخابات زمان معرفی کاندیدها توسط شورای ائتلاف شهرستان‌ها و زمانبندی نشست شورای ائتلاف استان با کاندیداهای معرفی شده توسط شهرستان‌ها و معرفی حداقل سه نفر در هر حوزه انتخابیه برای یک کرسی مجلس به تهران تصمیمات لازم گرفته شد.

لازم به ذکر است با توجه به اثرات مثبت و عملیات روانی خوب همایش حماسه حضور در مرکز استان کلیه شهرستان‌ها موظف شدند تا پایان دی ماه حداقل یک همایش حضور با شرکت نیروهای انقلابی در راستای جهاد تبیین انجام دهند.
 

برگزاری سلسله همایش‌های حماسه حضور در شهرستان‌های مازندران

برگزاری سلسله همایش‌های حماسه حضور در شهرستان‌های مازندران

برگزاری سلسله همایش‌های حماسه حضور در شهرستان‌های مازندران

کد خبر 2253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عالم متدین IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    چرا در جلسه ی شورای ائتلاف مازندران تصویر یک نفر خانم در جلسه دیده نمی شود...؟ شورای ائتلاف مازندران بایستی منحل شود و جناب آقای دکتر حداد عادل بایستی شخصا به مازندران بیایند و نیروهای جوان و مخلص انقلابی شامل تعداد برابری از بانوان و آقایان را به عضویت شورا در بیاورند. استان مازندران در سرکوب، تحقیر و توهین به بانوان شایسته و عالم و فرهیخته و متدین رتبه ی برتر کشور دارد...ستاد انتخاباتی استان مازندران و شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران بایستی منحل و از پایه، افراد لایق، جوان، و انقلابی مخلص و بی ریا و بدون چشم داشت را برای انجام امورات انتخاباتی و مملکتی و اهداف رهبر معظم به عضویت درآورد.