جلسه شورای ائتلاف شهرستان شوش با نامزد انتخاباتی

در ادامـه سلسله نشستهای شـورای ائـتلاف شهرستان شـوش دانیال با نامزدهـای انتخـابـات روز چهارشنبه۱۴۰۲/۱۰/۱۳نامزد مدعو نشست هفتم، جـناب آقـای غلام علیدادی بـود.

سرویس استان‌های شانا - در ادامـه سلسله نشستهای شـورای ائـتلاف شهرستان شـوش دانیال با نامزدهـای انتخـابـات روز چهارشنبه۱۴۰۲/۱۰/۱۳نامزد مدعو نشست هفتم، جـناب آقـای غلام علیدادی بـود.

طبق برنامه مدون،پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، ابتدا رئیس شورای ائتلاف ضمن خوش آمدگـویی به نامزد محترم، اهداف این شورا از نشست با نامزدهای تایید شده را ، شناخت بیشتر و اطلاع پیداکردن از برنامه ها و تفکرات هر کدام از نامزدهای محترم برشمرد و اضافه کرد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بدون هیچ پیش قضاوتی، طبق اساسنامه و دستورالعمل ائتلاف استان و مرکز به برنامه و اهداف نامزدهای همسـو از نظـر فکـری و سیاسی با جریان انقلابـی ائتلاف نیـروهای انقلاب اسلامی،طی این جلسات گـوش فرا می دهد و در پایان فرآیند به یاری خداوند و با احترام به همه نامزدهای محترم، گزینه مناسب را بر اساس دستورالعمل و نظر اعضای محترم ائتلاف گزینش و به مردم شریف معـرفی خـواهیم کرد.

در ادامه دبیر محترم کارگروه انتخابات شورای ائتلاف، زمان بندی و چگونگی برگزاری و اداره جلسه را اعلام کرد. ابتدا به مدت پنج دقیقه نامزد محترم دعوت شده به صورت خلاصه خود را معرفی نمود و پس از آن یک ساعت زمان در نظر گرفته شده به سئوالات تهیه شده که برای تمام نامزدها یکنواخت می باشد، بصورت تک به تک پس از قرائت سئوال پاسخ داد و برنامه و اهداف خود را از نامزدی بیان کرد.

در مرحله بعدی و آخر جلسه اعضای حاضر که سئوال خاصی از نامزد داشتند، سئوالات خود را به صورت کتبی ارائه و نامزد محترم به سئوالات مطرح شده پاسخ داد. سئوالات اصلی و کارشناسی شده که از آقای غلام علیدادی سئوال شد در مورد نگاه ایشان به وضعیت حال حاضر شهرستان،توانمندی ها و پتانسیلهای موجود،مشکلات مهم شهرستان ،برنامه نامبرده برای اشتغال،صنعت، حوزه بهداشت و درمان،کشاورزی،آموزش،امورفرهنگی،مذهبی،موضوعات مرتبط با بانوان، ورزش،امنیت اجتماعی، گرایش حزبی و قرائت وی از تحولات بین المللی، نگاه ایشان به مقوله یا معادله حساس انتصابات مدیران و نظارت قانونی بر عملکرد ادارات دولتی بود همچنین چگونگی برخورد با موضوع تعارض احتمالی بعضی قوانین با منافع مردم ِ حوزه انتخابیه، شفافیت آرای تصویب یا رد لوایح و طرحها در صحن مجلس، وظیفه نظارت و نگاه ملی نامزد ، در مورد چگونگی ارتباط ایشان در صورت انتخاب و نماینده شدن با موکلین یعنی مردم و راه های مدنظر نیز سئوال شد.

مضاف بر موارد فوق،به زمینه های ذیل نیز در سئوالات پرداخته شد از جمله حلقه مشاوران و چگونگی استفاده از افراد صاحب نظر شهرستان، مقوله قومیت ها باتوجه به رنگین کمانی بودن شهرستان در این زمینه و نگاه نامبرده به این مقوله و موضوع بود که آقای غلام علیدادی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای شوش دانیال(ع) و کـرخه، پاسخها، نظرات و برنامه های خود را در این زمینه ها مفصل بیان کردند.

در پایان، رئیس شورای ائتلاف به نیابت از اعضای این شورا ضمن تشکر از حضور و پاسخ های نامزد محترم، اظهار امیدواری کرد که مردم شریف شهرستانهای شوش و کرخه با حضور و مشارکت حداکثری بتوانند با دید وسیع و مشورت با افراد آگاه، فرد مناسب را برای نمایندگی خود انتخاب نمایند تا ان شاءالله شاهد پیشرفت همه جانبه این دو شهرستان و در مجموع اعتلای نظام مقدس اسلامی مان باشیم.

کد خبر 2259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha