حضور ۴۰ نامزد انتخابات مجلس در جلسه شورای ائتلاف اراک

اولین جلسه انتخاباتی شورای ائتلاف کلانشهر اراک با حضور بیش از چهل نفر از نامزدهای داوطلب برگزار گردید.

سرویس استان‌های شانا - اولین جلسه انتخاباتی شورای ائتلاف کلانشهر اراک برگزار گردید. در این جلسه که با حضور بیش از چهل نفر از نامزدهای داوطلب برگزار شد حجت الاسلام محمودی در غیاب آیت الله میرمهدی ریاست شورای ائتلاف استان مرکزی که به عتبات عالیات مشرف شده بودند، دقایقی با درس اخلاق خویش حاضران را به فیض رسانده و خواستار همکاری جبهه انقلاب در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی شدند.

در ادامه دبیر محترم ائتلاف استان،آقای احتشامی نیا پیرامون تشکیلات ائتلاف، نکات اساسی را مطرح و از فعالیتهای شورا در ادوار انتخابات قبل شمه ای مختصر به سمع و نظر حاضرین رسانده و موارد سیاسی لازم را گوشزد نمودند. سپس و در ادامه جلسه، حاج آقا تدین ریاست محترم ائتلاف کلانشهر اراک با بیان خیر مقدم و تشکر از حضور نامزدها جلسه را در اختیار دبیر ائتلاف اراک قرار دادند.

دبیر ائتلاف اراک آقای خسروی ضمن خیرمقدم مجدد، پیوستن نامزدها به خانواده بزرگ انقلابیون شورای ائتلاف را تبریک و با ذکر نکاتی پیرامون جلسه از حجت الاسلام پیرهادی، عضو مرکز مطالعات راهبردی استان تقاضا نمودند آیین نامه انتخاباتی و فرم تعهدنامه های ائتلاف را برای داوطلبین تبیین نمایند و در انتها به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

کد خبر 2263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha