نحوه انتخاب کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف در ایلام

کلانتربارانی رئیس شورای ائتلاف استان ایلام گفت: شورای ائتلاف استان بر اساس بررسی هایی که انجام می دهد ، گزینه های اصلح خود را جهت رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم مشخص خواهد کرد .

سرویس استان‌های شانا - " کلانتر بارانی " رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان ایلام در نشست اعضای این شورا که عصر امروز چهارشنبه ۲۰ دیماه جاری برگزار شد با ارائه تحلیلی از وضعیت داخلی و منطقه ای بر ضرورت انسجام نیروهای انقلاب تاکید کرد. وی گفت : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محوری ترین هدف شورای ائتلاف نیروهای انقلابی است و تمرکز ما باید مبتنی بر این رویکرد باشد.

رئیس شورای ائتلاف استان ایلام با بیان اینکه برای تحقق این اهداف برنامه‌ریزی‌های مهمی در سطح کلان تدوین شده است افزود : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر حفظ وحدت حداکثری بین همه دلسوزان و نیروهای انقلابی در سطح استان انشاء الله زمینه ساز تحقق مجلس تراز انقلاب اسلامی خواهند بود.

بارانی در ادامه با اشاره به چگونگی نحوه انتخاب کاندیداهای مورد حمایت شورا در استان افزود: این شورا با تشکیل کمیته انتخابات بررسی کاندیداها را در دستور کار دارد و خروجی نهایی نیز بر اساس ساز و کار نظرسنجی خواهد بود ودر صددیم که در راستای ایجاد وحدت بین تشکل های جریان انقلابی سطح استان و نیز هماهنگ باهم به لیست واحدی برسیم تا توفیق بیشتری حاصل شود.

ایشان تصریح کرد : شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف استان ایلام نیز فعال شده و با تشکیل جلسات راهبردی و دعوت از تمامی شخصیت‌های برجسته انقلابی در احزاب مختلف همراه با جریان انقلاب ، زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس دوازدهم خواهند بود .

کد خبر 2325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha