دومین نشست کارگروه انتخابات شورای ائتلاف امیدیه با نامزدها

دومین جلسه کارگروه انتخابات مجلس شهرستان امیدیه با دعوت از "فرهاد بابلی" کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان برگزار و دیدگاه‌ها و برنامه های ایشان استماع گردید.

سرویس استان‌های شانا - دومین جلسه کارگروه انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان امیدیه با تلاوتی چند از کلام الله مجید با حضور اعضای کارگروه انتخابات این شورا با دعوت از "فرهاد بابلی" کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان برگزار و دیدگاه‌ها و برنامه های ایشان استماع گردید.

در این جلسه سه ساعته سوالات مشخصی که از همه کاندیدای جریان انقلابی مطرح میشود طرح گردید که پس از توضیحات لازم جلسه با جمع بندی دبیر کارگروه انتخابات شورا و سپس رئیس شورای بپایان رسید. مسائل مطروحه در این جلسات شامل رزومه و سوابق کاری، سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی و موضوعات مختلف مربوط به انتخابات،میثاق نامه و دیدگاه‌های کاندیدا در زمینه های مختلف بوده است که توضیحات ایشان به استماع اعضای کمیته انتخابات شورا رسید.

قابل ذکر است شورای ائتلاف در برنامه ریزی خود جهت شناخت کافی از دیدگاهها ، اهداف و برنامه های کاندیدای محترم ممکن است از هر یک از آنها چند نوبت دعوت آورد.

کد خبر 2329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha